Robienie zdjęć popularniejsze od sms-ów
W Europie Zachodniej więcej osób wykorzystuje swoje telefony komórkowe do robienia zdjęć niż wysyłania wiadomości tekstowych.
Z badania przeprowadzonego przez organizację Mobile Marketing Association (MMA) i firmę Synovate wynika, że dwoma najczęściej wykorzystywanymi funkcjami komórek są aparat fotograficzny (korzysta z niego 75 procent respondentów) i wysyłanie sms-ów (68 procent) - informuje serwis Brand Republic.
1/5 respondentów za pomocą swoich telefonów łączy się z internetem. robiąc to od trzech do ośmiu razy w tygodniu. Z kolei 1/3 badanych stwierdziła, że jest zainteresowana mobilnym marketingiem.
W badaniu uczestniczyli użytkownicy telefonów komórkowych z Wielkiej Brytanii, Francji, Włoch, Hiszpanii, Niemiec oraz Irlandii.
Telefonia Komórkowa
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Robienie zdjęć popularniejsze od sms-ów