Następny cios w wydawców. AI "przejmuje" kolejną usługę Google
Szef Instagrama przestał kierować serwisem Threads. Meta nominowała nową osobę
Były szef Forsalu w XYZ
Strony główne: Onet na czele, Gazeta.pl z większą przewagą nad o2
Wpadka TVP Info. Nowy trener piłkarzy jak rzecznik komunistycznego rządu
Były dziennikarz TVP Sport rzecznikiem klubu piłkarskiego
TVN Style szykuje jesienną ramówkę. Będą nowości i zmiany
Polsat zmienia ramówkę. Pokaże program z Joanną Kołaczkowską
„O co chodzi?” – nowy cykl wideo w Gazeta.pl
Nie żyje Marta Bratkowska, dziennikarka “Gazety Wyborczej”
„Gazeta Wyborcza” zwolni prawie 50 pracowników. Oszacowała koszty
Gazeta.pl bez szefowej weekendowego wydania
Pułkownik Sanders wraca w reklamie KFC
Nie żyje Felix Baumgartner. Ze spadochronem skoczył ze stratosfery
Nosalowy Park Hotel & Spa rusza z nową kampanią wizerunkową „Zostaję”
Olga Chełchowska awansuje na COO w Walk Creative
Pojechałem do Krakowa, by zobaczyć kulisy RMF FM. "Nie potrzebujemy ściągać gwiazd"
Kasia Węsierska i Mati Fuczyło w letniej kampanii Radia Eska
Rada Mediów Narodowych obsadziła rady nadzorcze. Prawnicy zamiast polityków
Kaczyński na pielgrzymce Radia Maryja mobilizuje przed wyborami. „Będzie się liczył każdy głos”
Luiza Jugiel-Żyła rzeczniczką Instytutu Pileckiego
mBank będzie miał nowego rzecznika prasowego
Big Picture dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Runmageddon ma nową agencję PR
Agnieszka Antecka business development directorką w Kantar Polska
Wakacyjne plany Polaków – czego szukamy w Google?
Wideo nie jest liderem formatów w mediach informacyjnych. Co wygrywa?
Polacy unikają reklam telewizyjnych jak ognia. Podczas bloków wybierają smartfona
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
Na konferencji PZPN sponsorzy jak "bazarek" na poczcie. Przed trenerem napoje, kabanosy i tablet
Duża awaria Blika
Starbucks zarządza powrót do biur. Ci, którzy nie chcą, będą musieli odejść
UE odpuszcza podatek cyfrowy. Zwycięstwo Trumpa i big techów
Książka o Andrzeju Dudzie wycofana z Empiku. Dlaczego dopuszczono ją do sprzedaży?
15 lat od zaginięcia Iwony Wieczorek. Pokażą dokument o dzieciństwie dziewczyny
TVP pokaże nowy serial. Bohaterem warszawski włamywacz
Nominacje do Emmy 2025. Serial Apple TV+ rozbił bank
Wydatki na reklamy w grach w USA zwiększą się z 370 milionów do 2,1 miliarda dolarów w latach 2006-2012 - prognozuje firma badawcza Parks Associates.
Osoby korzystające z mediów późno w nocy bądź wcześnie rano są ich najbardziej zaangażowanymi odbiorcami - wynika z badania firmy MRI.
Yahoo zawarło porozumienie w sprawie zakupu Rivals.com - serwisu zajmującego się uczelnianym footballem i koszykówką.
Serwis ESPN.com uruchomił nowy kanał ESPNArcade.com, gdzie użytkownicy mogą za darmo korzystać z 40 prostych gier.
Telewizja CNN i należący do Google YouTube będą organizatorami debaty prezydenckiej Demokratów, w której pytania kandydatom będą zadawać użytkownicy popularnego serwisu wideo.
35 procent amerykańskich telewidzów przeznacza część swojego czasu na oglądanie telewizji w miejscu innym niż ich własny dom.
Była rosyjska tenisistka Anna Kurnikowa kolejny raz weźmie udział w kampanii stacji Cartoon Network.
Discovery Communications planuje uruchomienie 14 nowych seriali w swojej całodobowej telewizji komórkowej Discovery Mobile.
Telewizja Univision podpisała producenckie porozumienie z Disney-ABC International Television Latin America.
O 7 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła w USA oglądalność pierwszej rundy rozgrywek play-off amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA.
Zapisz się do newslettera