Kanał Zero w końcu ma aplikację. “Będziemy tracić pieniądze”
Po zmianie algorytmu rośnie ruch wydawców z Facebooka
Temu najaktywniejszym reklamodawcą na platformach Mety. Wzrost o 40 proc.
Twórca kultowych gier zachwycony „Projektem UFO” Netfliksa
Media publiczne od 15 miesięcy w likwidacji. Co dalej?
KRRiT wybierze nowe kanały naziemne. Jaki mają mieć profil?
Za nami „Ninja vs. Ninja”. Ilu widzów miał program Polsatu?
Niebawem audycje komitetów kandydatów na prezydenta. Kiedy i gdzie można je obejrzeć?
Była prezes wydawcy „Super Expressu” dołącza do „Polityki”
"U dziennikarzy nie zauważa się wypalenia, dopóki nagle nie znikną na długie L4"
Publicysta „Do Rzeczy” opowiedział o swojej niepełnosprawności. „Jestem w takim zawieszeniu”
Ten tygodnik to rynkowy fenomen. "Tam każdy znajdzie coś dla siebie"
Grupa Campari rusza z globalnym przetargiem mediowym
Gong wspiera obsługę konkursów konsumenckich AI
Kolejna zmiana we władzach Sigma Bis
Zmarł wieloletni szef festiwalu filmowego w Gdyni
Słuchaczka zaniepokojona programem w VOX FM. „Nie zmuszamy do zwierzeń"
Maciej Świrski bliżej Trybunału Stanu. Przesłuchano świadków
Trybunał Stanu dla szefa KRRiT. Komisja oceni dowody
Polityczna czkawka u Tesli? Firma zarobiła dużo mniej, Musk składa obietnicę inwestorom
Katarzyna Tyska na nowym stanowisku w SEC Newagate CEE
Po co urzędowi pracy konto na LinkedIn? "Odczarować stereotypowe myślenie"
Publicis Groupe ze wzrostem. To efekt pozyskania dużych klientów
Topnieje przewaga Trzaskowskiego nad Nawrockim. Mentzen ze spadkiem
Kolejny sondaż wyborczy po debatach: Trzaskowski i Mentzen z dużymi spadkami
Co ludzie myślą o AI? Jest raport Uniwersytetu Stanforda
Poczta Polska chce badać, co o niej piszą w sieci
A jednak. Potężne kary dla Apple i Meta od Komisji Europejskiej za łamanie zasad
W Orange Polska coraz drożej. Te usługi zyskują klientów
Kulczyk Investments i Nvidia planują zbudować superkomputer. "Firmy amerykańskie chcą robić biznes"
InPost dostarczy przesyłki z Vinted. "Kolejny krok w dążeniu do pozycji lidera w Europie"
Nowa wiceprezeska Alior Banku. Przechodzi z OLX Group
Marka Peugeot ma nowego dyrektora w Polsce
Skandynawski serial z polską aktorką w obsadzie trafi do Prime Video
Bolek i Lolek wracają na ekran. Powstaje film kinowy [TYLKO U NAS]
TVP pokaże dokument „Sędziowie pod presją”. Bohaterami Tuleya, Żurek i Markiewicz
Wydatki na reklamy w grach w USA zwiększą się z 370 milionów do 2,1 miliarda dolarów w latach 2006-2012 - prognozuje firma badawcza Parks Associates.
Osoby korzystające z mediów późno w nocy bądź wcześnie rano są ich najbardziej zaangażowanymi odbiorcami - wynika z badania firmy MRI.
Yahoo zawarło porozumienie w sprawie zakupu Rivals.com - serwisu zajmującego się uczelnianym footballem i koszykówką.
Serwis ESPN.com uruchomił nowy kanał ESPNArcade.com, gdzie użytkownicy mogą za darmo korzystać z 40 prostych gier.
Telewizja CNN i należący do Google YouTube będą organizatorami debaty prezydenckiej Demokratów, w której pytania kandydatom będą zadawać użytkownicy popularnego serwisu wideo.
35 procent amerykańskich telewidzów przeznacza część swojego czasu na oglądanie telewizji w miejscu innym niż ich własny dom.
Była rosyjska tenisistka Anna Kurnikowa kolejny raz weźmie udział w kampanii stacji Cartoon Network.
Discovery Communications planuje uruchomienie 14 nowych seriali w swojej całodobowej telewizji komórkowej Discovery Mobile.
Telewizja Univision podpisała producenckie porozumienie z Disney-ABC International Television Latin America.
O 7 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem spadła w USA oglądalność pierwszej rundy rozgrywek play-off amerykańskiej ligi koszykarskiej NBA.
Zapisz się do newslettera