Anna Kurnikowa w kampanii Cartoon Network
Była rosyjska tenisistka Anna Kurnikowa kolejny raz weźmie udział w kampanii stacji Cartoon Network.
Prospołeczna kampania o nazwie 'Get Animated' ma na celu poderwanie dzieci z kanap i namówienie ich do większej aktywności fizycznej.
Była tenisistka ma wystąpić na płycie DVD 'Get Animated with Anna Kournikova', przeznaczonej dla dzieci w wieku od 6 do 13 lat. DVD od 4 czerwca będzie dostępne w około czterech tysiącach 'Boys & Girls Clubs' w całych Stanach Zjednoczonych.
Celem jest uświadomienie dzieciom ważności prawidłowych zasad odżywiania się, regularnych ćwiczeń prowadzących do wzrostu częstości akcji serca, spalania kalorii i zwiększenia obiegu krwi do mózgu. W wykonywanych ćwiczeniach Kurnikowej towarzyszą popularne postaci z bajek emitowanych w Cartoon Network. DVD ma być promowane na stronie internetowej stacji.
Kurnikowa po raz pierwszy zaangażowała się w kampanię 'Get Animated' w marcu ubiegłego roku. Wtedy głównym zamierzeniem było zniechęcenie szkół do pomysłu zlikwidowania przerwy wakacyjnej.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Anna Kurnikowa w kampanii Cartoon Network