Następny cios w wydawców. AI "przejmuje" kolejną usługę Google
Szef Instagrama przestał kierować serwisem Threads. Meta nominowała nową osobę
Były szef Forsalu w XYZ
Strony główne: Onet na czele, Gazeta.pl z większą przewagą nad o2
Wpadka TVP Info. Nowy trener piłkarzy jak rzecznik komunistycznego rządu
Holding Zygmunta Solorza inwestuje w gaz. Rozmawia z Amerykanami
Były dziennikarz TVP Sport rzecznikiem klubu piłkarskiego
TVN Style szykuje jesienną ramówkę. Będą nowości i zmiany
„O co chodzi?” – nowy cykl wideo w Gazeta.pl
Nie żyje Marta Bratkowska, dziennikarka “Gazety Wyborczej”
„Gazeta Wyborcza” zwolni prawie 50 pracowników. Oszacowała koszty
Gazeta.pl bez szefowej weekendowego wydania
Pułkownik Sanders wraca w reklamie KFC
Nie żyje Felix Baumgartner. Ze spadochronem skoczył ze stratosfery
Nosalowy Park Hotel & Spa rusza z nową kampanią wizerunkową „Zostaję”
Olga Chełchowska awansuje na COO w Walk Creative
Pojechałem do Krakowa, by zobaczyć kulisy RMF FM. "Nie potrzebujemy ściągać gwiazd"
Kasia Węsierska i Mati Fuczyło w letniej kampanii Radia Eska
Rada Mediów Narodowych obsadziła rady nadzorcze. Prawnicy zamiast polityków
Kaczyński na pielgrzymce Radia Maryja mobilizuje przed wyborami. „Będzie się liczył każdy głos”
Luiza Jugiel-Żyła rzeczniczką Instytutu Pileckiego
mBank będzie miał nowego rzecznika prasowego
Big Picture dla Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Runmageddon ma nową agencję PR
Agnieszka Antecka business development directorką w Kantar Polska
Wakacyjne plany Polaków – czego szukamy w Google?
Wideo nie jest liderem formatów w mediach informacyjnych. Co wygrywa?
Polacy unikają reklam telewizyjnych jak ognia. Podczas bloków wybierają smartfona
Gigant kablowy znów nad kreską. Na czym Vectra zarabia najwięcej?
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
Na konferencji PZPN sponsorzy jak "bazarek" na poczcie. Przed trenerem napoje, kabanosy i tablet
Duża awaria Blika
Starbucks zarządza powrót do biur. Ci, którzy nie chcą, będą musieli odejść
Książka o Andrzeju Dudzie wycofana z Empiku. Dlaczego dopuszczono ją do sprzedaży?
15 lat od zaginięcia Iwony Wieczorek. Pokażą dokument o dzieciństwie dziewczyny
TVP pokaże nowy serial. Bohaterem warszawski włamywacz
Nominacje do Emmy 2025. Serial Apple TV+ rozbił bank
Już od trzynastu lat w nadmorskich miejscowościach i miastach Polski centralnej odbywają się bezpłatne projekcje filmowych hitów na świeżym powietrzu, którym towarzyszą liczne konkursy z nagrodami. Kino na Leżakach to filmowe seanse, które w okresie wakacyjnym przyciągają prawdziwe tłumy.
Od listopada zespół prezenterów 4Fun.TV zasilą Kamil Krupicz i Michał Sieńkowski. Stacja stawia na wyraziste osobowości - informuje dyrektor programowa muzycznej stacji.
Roxana Orłowska, znana bardziej jako RoxaOk, zadebiutuje w sierpniu w roli prezenterki kanału muzycznego 4fun Dance. - Wierzę, że swoje zadanie wykonam w 100 proc. i mnie polubicie - zapowiada wokalista disco polo.
Stacja muzyczna 4fun Kids dołączyła do oferty eksperymentalnych multipleksów, których operatorem jest należąca do Cyfrowego Polsatu spółka BCAST. Działają one w Warszawie, Wrocławiu i Gdańsku. Obecnie w każdym z nich nadawanych jest po osiem kanałów.
Stacja 4Fun.TV w czwartek, 27 października wyemituje materiał wideo wspierający Iranki w wojnie o wolność.
W środę, 1 czerwca - z okazji Dnia Dziecka - odbyła się premiera polsko-ukraińskiego teledysku „Czerwonej Kaliny”, który stworzył kanał 4Fun Kids.
Firma medialna 4Fun Media zmieniła nazwę na Digital Network. - Model biznesowy Digital Network polega na sprzedaży czasu reklamowego i realizowaniu kampanii marketingowych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bieńkowski, prezes spółki.
Rada nadzorcza 4fun Media powołała swojego przewodniczącego Wojciecha Bieńkowskiego na stanowisko prezesa firmy. W przeszłości Bieńkowski pracował m.in. w grupie Avenga, Wizja TV, Arterii i Citibanku.
Screen Network i 4Fun.TV z okazji Narodowego Święta Niepodległości przygotowały akcję „Łączy nas #Niepodległa, zaśpiewajmy razem”, w ramach której firmy będą zachęcać przechodniów do wspólnego zaśpiewania „Mazurka Dąbrowskiego”.
W pierwszej połowie br. grupa 4fun Media osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych z działalności kontynuowanej z 10,07 do 13,53 mln zł i wyniku netto z 1,64 mln zł straty do 2,94 mln zł zysku.
Bank Pekao S.A. prowadzi ogólnopolską kampanię telewizyjną promującą innowacyjne rozwiązania skierowane do miłośników podróży i wygodnego bankowania. W ramach działań pojawiły się stoiska na największych lotniskach w Polsce. Uzupełnieniem inicjatywy jest konkurs na Facebooku i Instagramie, w którym główną nagrodą jest voucher turystyczny o wartości 6000 zł.
Rada nadzorcza 4fun Media na kolejną kadencją powołała członków zarządu Anetę Parafiniuk i Tomasza Misiaka.
W pierwszym kwartale br. grupa 4fun Media zanotowała spadek przychodów o 50 proc. do 5,63 mln zł oraz wzrost wyniku netto z 1,45 mln zł straty do 598 tys. zł zysku.
Stacja 4Fun Kids z okazji Dnia Dziecka przygotowała wideo niespodziankę dla swoich widzów, w rakach której Kogut Rubin składa dzieciom imienne życzenia oraz zaprasza do wspólnej interaktywnej zabawy.
W ub.r. grupa kapitałowa 4fun Media zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 13,8 proc. do 50,7 mln zł, a jej strata netto zmalała z 15,28 do 4,3 mln zł. Firma pozyskała 3,02 mln zł pożyczek w ramach tarczy kredytowej.
Stacja 4Fun Kids rozpoczęła emisję specjalnego pasma, w którym znajdują się teledyski dla dzieci przetłumaczone na język migowy.
We wtorek, 1 września nadawanie rozpocznie nowy kanał 4Fun Kids, który zastąpi 4Fun Gold. - Do uruchomienia tego konceptu przekonały nas doskonałe wyniki pasm dziecięcych na naszych kanałach 4Fun Dance oraz 4Fun Gold, a także ogromne zaangażowanie dzieci i ich rodziców w konkursach antenowych - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Mateusz Górecki, prezes 4Fun.
We wtorek, 1 września nadawanie rozpocznie nowy kanał 4Fun Kids, który zastąpi 4Fun Gold.
4Fun Media stworzyło teledysk z nadesłanych przez dzieci nagrań do utworu „Dziadek fajną farmę miał”. Materiał emitowany jest w kanałach 4Fun Gold i 4Fun Dance.
Z powodu epidemii koronawirusa stacje 4Fun Dance oraz 4Fun Gold wprowadzają zmiany programowe w dwóch pasmach dla dzieci, w których pojawią się piosenki i wierszyki uczące maluchów higieny osobistej i czystości. Nadawca ruszył również z konkursem „Pokaż, jak myjesz ręce”.
Wojciech Bieńkowski decyzją akcjonariuszy został w poniedziałek powołany do rady nadzorczej spółki 4fun Media. Zdecydowano także o niewypłaceniu dywidendy za 2018 rok.
Według szacunkowych danych w ub.r. grupa kapitałowa 4Fun Media zanotowała 57 mln zł przychodów sprzedażowych, 12 mln zł zysku EBITDA i 7,9 mln zł zysku netto ze sprzedaży.
Zapisz się do newslettera