Były naczelny Kanału Zero i Wirtualnej Polski idzie do Iberionu
Kreatywny fikołek Mety nie spodobał się UE. Będą olbrzymie kary?
Anna Garwolińska z awansem w IAB
Kampania wyborcza przyniosła Onetowi rekord cytowań. Mocno w górę Kanał Zero
Grupa TVN urosła o 10 proc. i płaci ponad pół miliarda dywidendy. Tylu ma pracowników
Hubert Urbański oficjalnie w Polsacie. Stacja pokaże "Milionerów"
Polsat zarobił mniej z biznesu telewizyjnego. Więcej na produkcje i pracowników
Holding Solorza nie dogadał się z państwowym gigantem. Co dalej z projektem elektrowni atomowej?
Agora po sześciu latach wraca do wypłaty dla inwestorów. Najwięcej dostanie państwowa spółka
Małgorzata Skowrońska prezeską Agora Książka i Muzyka. Wiceprezeską Beata Gutowska
Maciej Drzewicki na czele działu sportowego „Gazety Wyborczej”
„Gazeta Wyborcza” rezygnuje z własnego druku. Będą zwolnienia
Marki płacą dzieciom za oceny. "Pomysł ani smaczny, ani pasujący do trendów"
Staropolanka w nowej kampanii reklamowej koncentruje się na Dolnym Śląsku
Arbiton po raz pierwszy reklamuje się kampanią w telewizji. Psy w roli głównej
Jakub Kozłowski w B3 Consulting Poland
Trójka zmienia się na lato. Stawia na muzykę, festiwale i podcasty
Zwolnienia w lokalnych oddziałach Radia Eska
Oto propozycje Polskiego Radia 24 na lato
Krajowa Rada odrzuciła sprawozdania TVP i Polskiego Radia. Co z abonamentem?
Deniz Rymkiewicz dołącza do polskiego oddziału Google
Paulina Musielak-Rezmer w globalnych strukturach Grupy OLX
Joanna Mazur wzmacnia zespół Triple PR
Dominika Madej CEE PR & marketing managerką w SentiOne
Młodsi z sociali, silversi z telewizji. Skąd czerpiemy informacje?
Polacy wciąż niewiele wiedzą o AI. Choć wielu o niej słyszało
Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska
Konsumenci dokonują egoistycznego zwrotu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
T-Mobile z jedną taryfą abonamentową bez limitów. W reklamach Dawid Podsiadło
AI w szkołach. Nauczyciele boją się plagi uzależnień u dzieci
Runmageddon postawi na komercjalizację marki. Nowy wiceprezes i strategia
„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą
Kolejna wizerunkowa katastrofa PZPN i Cezarego Kuleszy. Delegaci odrzucili jego wiceprezesów – dwa razy
Znamy aktorów netflixowej “Lalki”
Nie żyje Tomira Kowalik. Pamiętamy ją z tych seriali i filmów
Nowa szefowa Kino Świat. Przechodzi z Warner Bros. Discovery
TVP szykuje nowy serial. Opowie o epidemii sprzed lat
Wiele mówi się w światowych, ale też polskich, mediach o problemach mediów cyfrowych związanych z rosnącą popularnością asystentów AI oraz wprowadzeniem przez Google AI Overview. Marki również odczują wprowadzane zmiany. Być może nawet mocniej niż wspomniane...
Jak kariera dziennikarska to tylko w Warszawie? Dzisiaj już niekoniecznie [FELIETON]
U wydawcy Onetu i „Faktu” zysk o połowę w górę. Ogromny przelew dla właściciela
Minął termin w sprawie MUX-8. Co z węgierskim nadawcą?
Show TV gotowy do startu. Podano datę
Canal+ Polska z mniejszym zyskiem. Na czym najwięcej zarabia?
KRRiT zarzuca TVP za mało programów regionalnych
Kontrowersje dookoła promocji nowego sezonu “Squid Game”
Wszystko po to, aby sztuczna inteligencja właściciela X.com stała się realną konkurencją dla OpenAI czy Anthropica. Wsparcie zostało podzielone na dwie części i ma zostać wykorzystane na bardzo konkretne cele.
Nie tylko wydawcy. Marki również stracą przez AI
NASA na Netflix: co będzie można zobaczyć?
Sztuczna inteligencja w mObywatelu. Wiceminister podał termin
Kolejne duble kanałów Polsatu w naziemnej telewizji cyfrowej
O kulisach prywatnego spotkania z Barackiem Obamą, o blaskach i cieniach filantropii w polskim wydaniu, o anonimowym pomaganiu, o zaczepianiu przez ludzi na LinkedIn, o inwestycji w XYZ.pl, o tym, co zrobią ze swoim majątkiem – Rafał Brzoska i Omenaa Mensah...
Marketingowcy myślą o zmianie branży. “Chcą mieć plan awaryjny”
Max promuje „Pati” w centrum Warszawy. Będzie rozdawanie zapiekanek
Praca cztery dni w tygodniu. Chętne firmy mogą zgłosić się do ministerstwa
Co się stało z Autocentrum.pl? Od roku brak nowych treści
Dlaczego w Polsce nie ma tytułów i portali dla mężczyzn? Kobiece są... 127 razy większe
W telewizji operatorzy kamer mają lepiej niż dziennikarze? „Walka o każdy dyżur”
Rusza nowa edycja programu „Staże Prezesa NBP” – zgłoszenia trwają do 20 lipca
Czy streaming zabija telewizję? Czy AI pogrzebie to, czego nie zdołały jeszcze zabić algorytmy w dziennikarstwie? Ile za kampanię otrzymują influencerzy? To niektóre tematy, które poruszyliśmy w czasie kolejnej edycji konferencji "BRAND NEW(S) “Technologiczna rewolucja w mediach”. Naszymi gośćmi w sześciu debatach było 23 panelistów, a ich dyskusjom przysłuchiwało...
Czy algorytmy zabiły dziennikarstwo? Redaktorzy naczelni o "robieniu" mediów w 2025 roku
Streaming nie zabija telewizji, czyli co dalej z rynkiem dystrybucji wideo?
Rynek influencer marketingu się rozrasta. „100 tysięcy za stories? Da się”
Czego potrzebujemy do walki z dezinformacją? Od edukacji do regulacji
Reklam wideo więcej i wszędzie. Jak złapać uwagę widzów?
Dlaczego bannery wręcz zalewają polskie serwisy internetowe?
Domowa rozrywka według Play
Nowy rekord Kanału Zero. Tak szybko nie rósł od miesięcy
Polski e-commerce rośnie w siłę. Zdecydowana większość Polaków kupuje online
Interia bez prawie połowy zysku. Ma więcej pracowników
xAI Elona Muska dostała olbrzymie wsparcie
Grupa PTWP wypłaci 9 mln zł dywidendy. Będzie skup akcji
Uważaj na ten komunikat Mety. Dotyczy prywatnych zdjęć
Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną sieci WPartner
Jaki prezent wybrać na 50. urodziny? Propozycje wyjątkowych przeżyć
Wiele mówi się w światowych, ale też polskich, mediach o problemach mediów cyfrowych związanych z rosnącą popularnością asystentów AI oraz wprowadzeniem przez Google AI Overview. Marki również odczują wprowadzane zmiany. Być może nawet mocniej niż wspomniane media.
Rusza przetarg na utrzymanie wiat przystankowych w Warszawie. Ile w budżecie?
Agencja zwraca Lwy z Cannes. Naruszenie zasad i oskarżenia o manipulację
Co to spalony w piłce nożnej? Jak wygląda i kiedy występuje?
Kozel rusza z loterią paragonową
STS zwiększa zaangażowanie we wsparcie Pogoni Szczecin
Grycan startuje z letnią loterią
Karolina Mitka odeszła z Grupy CCC
W 2024 roku grupa TVN wypracowała wzrost przychodów o 10 proc., głównie dzięki wyższym wpływom z reklam. Wzrosła też zyskowność nadawcy, zatrudniającego 2,4 tys. osób. Swojemu właścicielowi wypłaci 531 mln zł dywidendy.
Viaplay zakończył działalność w Polsce. Co z klientami?
Stopklatka pokaże serial paradokumentalny. Kto zagra?
Darmowe SMS-y do „Szkła kontaktowego” TVN24. „Potężna rewolucja”
Hubert Urbański żegna się z TVN. Transfer do Polsatu przesądzony?
Była szefowa TVN7 w Canal+. Będzie zarządzać produkcjami oryginalnymi
Szef KRRiT walczy z nadmiarem reklam w telewizji. "Struktury lobbystyczne"
Czy praca w Warszawie to jedyna okazja do robienia zawodowej kariery i zarabiania niezłych pieniędzy? W wielu profesjach tak jest. A jak jest w dziennikarstwie? Podobnie, choć praca w stolicy to już nie jest warunek niezbędny do odniesienia sukcesu w tym zawodzie.
Zmiany w zarządzie Polityki. Mariusz Janicki wiceprezesem
Zarządza mediami Tomasza Sakiewicza. Z dyplomem z Collegium Humanum była we władzach państwowej spółki
Po trzech dekadach odchodzi szef Katolickiej Agencji Informacyjnej. „Powodem są działania Episkopatu”
Agnieszka Wiśniewska szefową wydawcy "Krytyki Politycznej"
W tym kraju kanał telewizyjny gazety odniósł sukces
Wydawcy „Rzeczpospolitej” ubyło prawie 90 proc. zysku. Zawiniła spółka zależna
Na prasie da się zarobić. Zysk Kolportera o połowę większy
Radiowa Trójka zmienia ramówkę na okres wakacji. Będzie w niej więcej muzyki i publicystyka w nowej formie, a niektóre audycje zostaną wydłużone.
Radio internetowe po 16 latach kończy działalność. "Jak ponury żart"
Joanna Zientarska po 17 latach odchodzi z Antyradia
Radio Rzeszów rusza z jubileuszową edycją Radia Biwak
Paraliż KRRiT? „Przewodniczący ogłosił przerwę i się rozłączył”
Zapłacimy więcej za telewizory i radia. W górę stawki abonamentu RTV
Rusza trasa koncertowa "Lato z Radiem i Telewizją Polską". Lista gwiazd
Dziennikarka po 12 latach odchodzi z TOK FM
Letnie zmiany w ramówkach RMF MAXX i RMF Classic. Będą felietony Artura Andrusa
W RMF FM audycje Steczkowskiej i Sikory. Co jeszcze stacja szykuje na lato?
Wydawca „Super Expressu” pod presją kosztów. Skurczył się zysk
Rada Mediów Narodowych wraca do normalnej pracy. Wybierze rady nadzorcze
Radio 357 z wakacyjną ramówką. Piotr Baron gościnnie na antenie
Zwiększenie wydajności pracy dzięki narzędziom Microsoft
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Grzechy i błędy LinkedIna, który nie jest aż tak "hot", jak może się wydawać [FELIETON]
Piłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek kadry blisko dna"
Agencje zdobywają „Klientów” i pracują dla „MAREK”, czyli jak się tworzy "agencyjny" język polski
To nie jest kolejny taki sam tekst o Lewym i Probierzu. Czego ci dwaj nauczyli nas o komunikacji?
Chińczycy odpalają kolejną bombę w świecie AI? Oto Ernie, model Baidu
Nowe funkcje w mObywatelu. Dowód, paszport, dane zameldowania
Serwis oferuje dane właścicieli nieruchomości. Obawy ws. prywatności
ChatGPT ściął o 1/3 liczbę miejsc pracy dla juniorów
mBank przedłuża współpracę z Linkleaders
Polacy o lobbingu. Chcą czynnie wpływać na prawo, nie zabraniają tego biznesowi
Routines klientem Big Picture
Provident ma nową agencję PR
Wpływy Krajowego Instytutu Mediów kurczą się o 99 proc. A jeszcze rok temu był rekord
Gemius rozstaje się z kluczowymi menadżerami. Znamy powód zwolnień
Joanna Dziełak w zespole Kantar Polska
Gigantyczne inwestycje Netfliksa w europejskim kraju
Kanada pod wpływem szantażu Trumpa wycofuje się z podatku cyfrowego. Na ostatniej prostej
NASK: tyle miejsc w pracy w Polsce można częściowo zautomatyzować z AI
„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie
"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]
Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”
Zapisz się do newslettera