SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mediahub zmienia nazwę. Ujednolicony branding

Agencja mediowa Mediahub od teraz działa pod nową nazwą MullenLowe Media. W wyniku odnowienia umowy afiliacyjnej grupa MullenLowe ujednoliciła branding oraz identyfikację wizualną poszczególnych spółek.

mat.pras. mat.pras.

Równocześnie agencja kontynuuje współpracę z holdingiem IPG,zachowując pełną, lokalną niezależność w kwestiach strategicznych i operacyjnych.

Na czele MullenLowe Media niezmiennie pozostaje Ewa Góralska, wspierana przez top managerów: Annę Jezierską, Michała Strzałkowskiego, Macieja Niepsuja, Rafała Lampasiaka, Marka Racławskiego, Marka Fordońskiego i Radomira Jaszczuka. Prezesem zarządu MullenLowe Group jest Robert Winiarski.

– Zmiana nazwy agencji odpowiada na trendy rynkowe. Podkreśla siłę współpracy oraz szerokie kompetencje całej grupy MullenLowe. Granice między poszczególnymi obszarami komunikacji stają się coraz bardziej płynne. Dlatego wykorzystanie synergii mediów i komunikacji pozwoli na lepsze dotarcie do uwagi konsumentów i większą efektywność biznesową marek – mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe Media.

Zespół agencji MullenLowe Media to obecnie blisko 100 specjalistów ds. mediów, badań i marketingu. Do jej klientów należą m.in. takie firmy jak: ING Bank Śląski, Castorama, Vision Express, Yes Biżuteria, Avon, Goodvalley. 

Dołącz do dyskusji: Mediahub zmienia nazwę. Ujednolicony branding

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
?
agencja zmienia nazwę bo takie są trendy rynkowe? okeeeeej
2 0
odpowiedź
User
hehe
ten branding wygląda jak templatka mema
0 0
odpowiedź