SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mediahub rozwija kompetencje data science. Jest nowa osoba

Do zespołu agencji mediowej Mediahub dołączyła Anastazja Kiryna, która objęła stanowisko data science managera. Ostatnio pracowała w SalesTube. 

Kiryna będzie odpowiadać za rozwój i implementację narzędzi analitycznych, m.in. MMM (Marketing Mix Modelling), tworzenie modeli atrybucyjnych, analizy inkrementalne oraz segmentację użytkowników. W efekcie zespół agencji poszerzył kompetencje w obszarze łączenia danych z realnymi potrzebami klientów i ich biznesowymi celami.

– W pracy nad kampaniami coraz częściej potrzebujemy zrozumieć, które czynniki rzeczywiście generują wzrosty. Analizy inkrementalne pozwalają to uchwycić – pokazują, jaki wpływ na wyniki mają konkretne działania, a co wydarzyłoby się niezależnie od nich. To ogromna wartość w planowaniu i optymalizacji kampanii. Doświadczenie Anastazji w tym obszarze wnosi do naszego zespołu nowe kompetencje i daje nam jeszcze więcej możliwości pracy na danych, które mają realne przełożenie na decyzje biznesowe – mówi Ewa Góralska, managing director w Mediahub.

Przez ostatnie cztery lata Anastazja Kiryna pracowała jako data scientist w SalesTube, gdzie specjalizowała się m.in. w modelowaniu atrybucyjnym, segmentacjach oraz analizach inkrementalnych. Współtworzyła nowe rozwiązania analityczne na Google Cloud Platform, a także współpracowała z zespołami biznesowymi przy tworzeniu dashboardów i raportów dopasowanych do konkretnych wyzwań klientów. Wcześniej zdobywała doświadczenie także w EssenceMediacom.

Dołącz do dyskusji: Mediahub rozwija kompetencje data science. Jest nowa osoba

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl