SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Avon w kampanii łączy Dzień Matki z Dniem Dziecka

Marka Avon startuje z nową kampanią „Tydzień Matek i Córek”, która wypełni okres między Dniem Matki a Dniem Dziecka. Promuje w niej najnowszą linię zapachów marki Perfect Nonsense. 

fot. mat. pras. fot. mat. pras.

Nowa kampania Avonu ma podkreślić wyjątkową więź matki z córką w kontekście budowania kobiecej tożsamości i wspólnych doświadczeń związanych z kosmetykami, a także pokazać, że mimo różnic dzielących mamy i córki, razem perfekcyjnie się uzupełniają.

Pomysłodawcą tej akcji jest agencja Mediahub. W ramach kampanii powołano zupełnie nowe święto, które ma wypełnić tydzień między Dniem Matki a Dniem Dziecka.

Avon to marka, której historyczna siła wywodzi się z kobiecych relacji, dlatego też postanowiliśmy zaproponować koncept wykraczający poza standardową promocję produktu. Sięgając do wartości brandu chcieliśmy stworzyć dla konsumentek przestrzeń do odkrywania nowych doświadczeń i emocji wynikający z międzypokoleniowych więzi. Tydzień Matki i Córki to pretekst do tego, by codziennej gonitwie odnaleźć powód do wspólnej celebracji – wyjaśnia Damian Borowiec, senior media&creative strategist w Mediahub.

W ramach działań promocyjnych zaplanowano m.in.: konkurs w mediach społecznościowych angażujący matki i córki i wielkoformatowy mural w centrum Warszawy. Marka będzie promowana w porannym programie telewizyjnym „Pytanie na Śniadanie" w TVP. Dodatkowo prowadzona jest kompleksowa kampania w mediach społecznościowych obejmująca współpracę z precyzyjnie dobranymi influencerkami, publikującymi treści na Instagramie i TikToku. 

Dołącz do dyskusji: Avon w kampanii łączy Dzień Matki z Dniem Dziecka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl