TVP Sport odda na jeden dzień swoje social media poszukiwanym dzieciom
25 maja, z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka Zaginionego TVP Sport wykorzysta swoje media społecznościowe w kampanii informacyjnej Fundacji Itaka #zaginioneNIEzapomniane. Kanały publicznego nadawcy udostępnią zdjęcia dzieci, które zaginęły w ostatnich latach w Polsce.

W niedzielę 25 maja wszystkie posty graficzne zamieszczone przez TVP Sport w portalach Facebook, Instagram, Twitter, będą zawierały zdjęcia dzieci, które są obecnie poszukiwane.
To element kampanii społecznej #zaginioneNIEzapomniane Fundacji Itaka.
W policyjnej bazie danych osób zaginionych aktualnie figurują 52 osoby małoletnie, których poszukiwania trwają dłużej niż 5 lat. Wśród nich są też dzieci, które zdążyły już "dorosnąć" będąc zaginionymi. To właśnie im poświęcona jest akcja.
Fundacja Itaka z nową akcją społeczną
W całym kraju budynki urzędów i instytucji, które zechcą włączyć się w kampanię, zostaną podświetlone na niebiesko, np. budynek Komendy Głównej Policji przy ul. Puławskiej, siedziba Rzecznika Praw Dziecka, warszawski Most Śląsko-Dąbrowski, Pałac Kultury i Nauki, gdańska Opera Bałtycka czy Kładka Ojca Bernatka w Krakowie.
Europejski numer interwencyjny w sprawie zaginionego dziecka i nastolatka 116 000 będzie wyświetlany tego dnia na fasadzie PGE Narodowy i Warsaw Spire.
Dołącz do dyskusji: TVP Sport odda na jeden dzień swoje social media poszukiwanym dzieciom