SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DHL dołącza do grona klientów Mullenlowe Group

Agencje należące do grupy reklamowej MullenLowe Group wygrały przetargi na obsługę kreatywną i mediową automatów DHL BOX 24/7, należących do firmy DHL eCommerce. 

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

MullenLowe Warsaw przejmie obsługę kreatywną, podczas gdy Mediahub będzie odpowiedzialny za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów. Przetargi prowadzone były oddzielnie, a współpraca ruszy już w najbliższych tygodniach.

Współpraca agencji MullenLowe Warsaw i Mediahub przy obsłudze jednego klienta nie jest nowością – obie firmy mają doświadczenie we wspólnej realizacji projektów dla kilku marketerów, co umożliwia spójne i kompleksowe podejście do komunikacji marketingowej. 

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy. 

 

Dołącz do dyskusji: DHL dołącza do grona klientów Mullenlowe Group

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl