Nowy operator komórkowy w Polsce klientem MullenLowe
MullenLowe Group, w skład której wchodzą MullenLowe Warsaw (strategia i kreacja) oraz Mediahub (planowanie i zakup mediów) odpowiada za kompleksową strategię wprowadzenia na polski rynek nowego operatora komórkowego PR1V.

Kampania operatora PR1V działającego w modelu wirtualnym (MVNO) wystartowała pod hasłem „Przejdź na PR1V”. Marka wchodzi na rynek z jasnym i jednoznacznym przesłaniem: pełna ochrona prywatności użytkownika to nie dodatek, ale fundament oferty.
Działania zostały zaplanowane etapowo. W pierwszej fazie komunikacji, której celem jest rekrutacja użytkowników, głównym komunikatem jest wezwanie do zmiany. W dalszych etapach marka rozwijać będzie przekaz oparty na haśle „Twój telefon jest PR1V®”, podkreślając indywidualny i nienaruszalny charakter relacji użytkownika z operatorem.
– Od początku wiedzieliśmy, że komunikacja PR1V nie może wyglądać jak u innych operatorów. To nie jest kolejna marka na rynku walcząca ceną – to odpowiedź na rosnącą frustrację użytkowników, którzy chcą mieć kontrolę nad swoimi danymi – mówi Zbigniew Pawlik, prezes PR1V. – Dlatego już w pierwszym etapie postawiliśmy na komunikat prosty, ale stanowczy – przejście na PR1V to decyzja o prywatności i spokoju.
Strategię marki oraz koncept kreatywny opracowała agencja MullenLowe Warsaw. Kampania obejmuje media digitalowe, działania w social mediach oraz ambient, a formaty kreatywne zostały precyzyjnie dostosowane do specyfiki kanałów – od targetowanych form reklamowych online, po niestandardowe aktywacje w przestrzeni miejskiej. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mediahub.
PR1V to pierwszy operator na polskim rynku, który nie zbiera, nie analizuje i nie odsprzedaje danych osobowych swoich użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Nowy operator komórkowy w Polsce klientem MullenLowe