Wojna o talenty AI jak wenezuelska telenowela. Ile Meta oferuje pracownikom konkurencji?
Były naczelny Kanału Zero i Wirtualnej Polski idzie do Iberionu
Kreatywny fikołek Mety nie spodobał się UE. Będą olbrzymie kary?
Anna Garwolińska z awansem w IAB
Grupa TVN urosła o 10 proc. i płaci ponad pół miliarda dywidendy. Tylu ma pracowników
Canal+ Polska z mniejszym zyskiem. Na czym najwięcej zarabia?
KRRiT zarzuca TVP za mało programów regionalnych
Jak telewizje relacjonowały kampanię? KRRiT: „tylko jedna” stacja po stronie Nawrockiego
U wydawcy Onetu i „Faktu” zysk o połowę w górę. Ogromny przelew dla właściciela
Agora po sześciu latach wraca do wypłaty dla inwestorów. Najwięcej dostanie państwowa spółka
Małgorzata Skowrońska prezeską Agora Książka i Muzyka. Wiceprezeską Beata Gutowska
Maciej Drzewicki na czele działu sportowego „Gazety Wyborczej”
Kontrowersje wokół promocji nowego sezonu “Squid Game”. Co poszło nie tak?
Mediahub zmienia nazwę. Ujednolicony branding
Marki płacą dzieciom za oceny. "Pomysł ani smaczny, ani pasujący do trendów"
Staropolanka w nowej kampanii reklamowej koncentruje się na Dolnym Śląsku
Trójka zmienia się na lato. Stawia na muzykę, festiwale i podcasty
Zwolnienia w lokalnych oddziałach Radia Eska
Oto propozycje Polskiego Radia 24 na lato
Były dyrektor w OneMulti otwiera agencję. Razem z byłym naczelnym „Wprost”
Deniz Rymkiewicz dołącza do polskiego oddziału Google
Paulina Musielak-Rezmer w globalnych strukturach Grupy OLX
Joanna Mazur wzmacnia zespół Triple PR
Młodsi z sociali, silversi z telewizji. Skąd czerpiemy informacje?
Polacy wciąż niewiele wiedzą o AI. Choć wielu o niej słyszało
Agnieszka Pawłowska w Kantar Polska
Konsumenci dokonują egoistycznego zwrotu
Apple ugina się w Europie. Niższe prowizje w AppStore
Play grozi ogromna kara. Klienci muszą płacić za utrzymanie numeru
T-Mobile z jedną taryfą abonamentową bez limitów. W reklamach Dawid Podsiadło
AI w szkołach. Nauczyciele boją się plagi uzależnień u dzieci
Prada oskarżona o zarabianie na kulturze indyjskiej. Chodzi o sandały
Holding Solorza nie dogadał się z państwowym gigantem. Co dalej z projektem elektrowni atomowej?
Runmageddon postawi na komercjalizację marki. Nowy wiceprezes i strategia
„Nie widzę już sensu w robieniu biznesu dla samego zarabiania”. Brzoska i Mensah o kulisach spotkania z Obamą
Znamy aktorów netflixowej “Lalki”
Nie żyje Tomira Kowalik. Pamiętamy ją z tych seriali i filmów
Nowa szefowa Kino Świat. Przechodzi z Warner Bros. Discovery
TVP szykuje nowy serial. Opowie o epidemii sprzed lat
Wiele mówi się w światowych, ale też polskich, mediach o problemach mediów cyfrowych związanych z rosnącą popularnością asystentów AI oraz wprowadzeniem przez Google AI Overview. Marki również odczują wprowadzane zmiany. Być może nawet mocniej niż wspomniane...
Jak kariera dziennikarska to tylko w Warszawie? Dzisiaj już niekoniecznie [FELIETON]
Minął termin w sprawie MUX-8. Co z węgierskim nadawcą?
Show TV gotowy do startu. Podano datę
Kontrowersje dookoła promocji nowego sezonu “Squid Game”
Wszystko po to, aby sztuczna inteligencja właściciela X.com stała się realną konkurencją dla OpenAI czy Anthropica. Wsparcie zostało podzielone na dwie części i ma zostać wykorzystane na bardzo konkretne cele.
Nie tylko wydawcy. Marki również stracą przez AI
NASA na Netflix: co będzie można zobaczyć?
Nadawcy zapłacą więcej za koncesje. Nawet 41 mln zł za emisję w DVB-T2
Prawie 400 nominacji w konkursie KTR 2025
Havas Play wygrywa przetarg Lidl Polska
O kulisach prywatnego spotkania z Barackiem Obamą, o blaskach i cieniach filantropii w polskim wydaniu, o anonimowym pomaganiu, o zaczepianiu przez ludzi na LinkedIn, o inwestycji w XYZ.pl, o tym, co zrobią ze swoim majątkiem – Rafał Brzoska i Omenaa Mensah...
Marketingowcy myślą o zmianie branży. “Chcą mieć plan awaryjny”
Max promuje „Pati” w centrum Warszawy. Będzie rozdawanie zapiekanek
Praca cztery dni w tygodniu. Chętne firmy mogą zgłosić się do ministerstwa
Kolejna wizerunkowa katastrofa PZPN i Cezarego Kuleszy. Delegaci odrzucili jego wiceprezesów – dwa razy
Co się stało z Autocentrum.pl? Od roku brak nowych treści
Dlaczego w Polsce nie ma tytułów i portali dla mężczyzn? Kobiece są... 127 razy większe
W telewizji operatorzy kamer mają lepiej niż dziennikarze? „Walka o każdy dyżur”
Rusza nowa edycja programu „Staże Prezesa NBP” – zgłoszenia trwają do 20 lipca
Czy streaming zabija telewizję? Czy AI pogrzebie to, czego nie zdołały jeszcze zabić algorytmy w dziennikarstwie? Ile za kampanię otrzymują influencerzy? To niektóre tematy, które poruszyliśmy w czasie kolejnej edycji konferencji "BRAND NEW(S) “Technologiczna rewolucja w mediach”. Naszymi gośćmi w sześciu debatach było 23 panelistów, a ich dyskusjom przysłuchiwało...
Czy algorytmy zabiły dziennikarstwo? Redaktorzy naczelni o "robieniu" mediów w 2025 roku
Streaming nie zabija telewizji, czyli co dalej z rynkiem dystrybucji wideo?
Rynek influencer marketingu się rozrasta. „100 tysięcy za stories? Da się”
Czego potrzebujemy do walki z dezinformacją? Od edukacji do regulacji
Reklam wideo więcej i wszędzie. Jak złapać uwagę widzów?
Dlaczego bannery wręcz zalewają polskie serwisy internetowe?
Domowa rozrywka według Play
Nowy rekord Kanału Zero. Tak szybko nie rósł od miesięcy
Polski e-commerce rośnie w siłę. Zdecydowana większość Polaków kupuje online
Interia bez prawie połowy zysku. Ma więcej pracowników
xAI Elona Muska dostała olbrzymie wsparcie
Kampania wyborcza przyniosła Onetowi rekord cytowań. Mocno w górę Kanał Zero
Grupa PTWP wypłaci 9 mln zł dywidendy. Będzie skup akcji
Uważaj na ten komunikat Mety. Dotyczy prywatnych zdjęć
Wirtualna Polska stawia na ekspansję zagraniczną sieci WPartner
Jaki prezent wybrać na 50. urodziny? Propozycje wyjątkowych przeżyć
Wiele mówi się w światowych, ale też polskich, mediach o problemach mediów cyfrowych związanych z rosnącą popularnością asystentów AI oraz wprowadzeniem przez Google AI Overview. Marki również odczują wprowadzane zmiany. Być może nawet mocniej niż wspomniane media.
Co to spalony w piłce nożnej? Jak wygląda i kiedy występuje?
Rusza przetarg na utrzymanie wiat przystankowych w Warszawie. Ile w budżecie?
Agencja zwraca Lwy z Cannes. Naruszenie zasad i oskarżenia o manipulację
Arbiton po raz pierwszy reklamuje się kampanią w telewizji. Psy w roli głównej
Kozel rusza z loterią paragonową
W 2024 roku grupa TVN wypracowała wzrost przychodów o 10 proc., głównie dzięki wyższym wpływom z reklam. Wzrosła też zyskowność nadawcy, zatrudniającego 2,4 tys. osób. Swojemu właścicielowi wypłaci 531 mln zł dywidendy.
Canal+ Polska z katalogiem Viaplay
Hubert Urbański oficjalnie w Polsacie. Stacja pokaże "Milionerów"
Polsat zarobił mniej z biznesu telewizyjnego. Więcej na produkcje i pracowników
Czy praca w Warszawie to jedyna okazja do robienia zawodowej kariery i zarabiania niezłych pieniędzy? W wielu profesjach tak jest. A jak jest w dziennikarstwie? Podobnie, choć praca w stolicy to już nie jest warunek niezbędny do odniesienia sukcesu w tym zawodzie.
Polska Press Grupa ma nowego dyrektora marketingu
Nowa osoba we władzach Grupy Bonnier. Przeszła z Polska Press
Zmiany w zarządzie Polityki. Mariusz Janicki wiceprezesem
Zarządza mediami Tomasza Sakiewicza. Z dyplomem z Collegium Humanum była we władzach państwowej spółki
Po trzech dekadach odchodzi szef Katolickiej Agencji Informacyjnej. „Powodem są działania Episkopatu”
Agnieszka Wiśniewska szefową wydawcy "Krytyki Politycznej"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała przyjęte i odrzucone sprawozdania Telewizji Polskiej, Polskiego Radia i rozgłośni regionalnych. Z analizy Wirtualnemedia.pl wynika, że przyczyną negatywnej decyzji wobec dokumentu przesłanego przez TVP była m.in. zbyt mała liczba programów regionalnych.
„Wisła Live!” – rusza konkurs Radia Kolor
Radio internetowe po 16 latach kończy działalność. "Jak ponury żart"
Krajowa Rada odrzuciła sprawozdania TVP i Polskiego Radia. Co z abonamentem?
Joanna Zientarska po 17 latach odchodzi z Antyradia
Radio Rzeszów rusza z jubileuszową edycją Radia Biwak
Paraliż KRRiT? „Przewodniczący ogłosił przerwę i się rozłączył”
Zapłacimy więcej za telewizory i radia. W górę stawki abonamentu RTV
Rusza trasa koncertowa "Lato z Radiem i Telewizją Polską". Lista gwiazd
Dziennikarka po 12 latach odchodzi z TOK FM
Letnie zmiany w ramówkach RMF MAXX i RMF Classic. Będą felietony Artura Andrusa
W RMF FM audycje Steczkowskiej i Sikory. Co jeszcze stacja szykuje na lato?
Zwiększenie wydajności pracy dzięki narzędziom Microsoft
Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Grzechy i błędy LinkedIna, który nie jest aż tak "hot", jak może się wydawać [FELIETON]
Piłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek kadry blisko dna"
Agencje zdobywają „Klientów” i pracują dla „MAREK”, czyli jak się tworzy "agencyjny" język polski
To nie jest kolejny taki sam tekst o Lewym i Probierzu. Czego ci dwaj nauczyli nas o komunikacji?
Chińczycy odpalają kolejną bombę w świecie AI? Oto Ernie, model Baidu
Nowe funkcje w mObywatelu. Dowód, paszport, dane zameldowania
Sztuczna inteligencja w mObywatelu. Wiceminister podał termin
Serwis oferuje dane właścicieli nieruchomości. Obawy ws. prywatności
mBank przedłuża współpracę z Linkleaders
Dominika Madej CEE PR & marketing managerką w SentiOne
Polacy o lobbingu. Chcą czynnie wpływać na prawo, nie zabraniają tego biznesowi
Routines klientem Big Picture
Wpływy Krajowego Instytutu Mediów kurczą się o 99 proc. A jeszcze rok temu był rekord
Gemius rozstaje się z kluczowymi menadżerami. Znamy powód zwolnień
Joanna Dziełak w zespole Kantar Polska
Gigantyczne inwestycje Netfliksa w europejskim kraju
Kanada pod wpływem szantażu Trumpa wycofuje się z podatku cyfrowego. Na ostatniej prostej
ChatGPT ściął o 1/3 liczbę miejsc pracy dla juniorów
„Myślałem, że będzie prościej, ale ta firma stanęła na parę lat”. Prezes o Polska Press, Orlenie i przyszłości
Nie lubię farmazoniarzy. Liczy się działanie, a nie opowiadanie
"Dziś każdy chce mieć podcast, bo to modne, ale ludzie nie zdają sobie sprawy, ile to roboty" [WYWIAD]
Jawny Lublin walczy o prawdę w życiu publicznym. Tak pracuje się w lokalnych mediach
Szefowa GroupM o roli danych, AI i innowacjach w marketingu. "Branża jest w newralgicznym momencie"
Dziennikarze traktowali nas jak totalne głąby. A teraz?
Pierwszy wywiad Piotra Żaka. „Ludzie muszą wiedzieć, kto zarządza Polsatem i co myślę”
Zapisz się do newslettera