11,6 mln euro na międzynarodową promocję polskiej żywności
Agencja Rynku Rolnego szykuje cztery kampanie promujące przez trzy lata polską żywność. Ich łączny budżet to 11,6 mln euro.
Agencja Rynku Rolnego podpisała cztery umowy na realizację działań informacyjno-promocyjnych, w ramach których promowana będzie żywność. Wśród niej: wołowina (świeża, schłodzona lub mrożona) i przetwory spożywcze wytwarzane na jej bazie, truskawki, maliny, porzeczki, borówka wysoka, soki i musy z owoców i warzyw oraz produkty rolnictwa ekologicznego takie jak: owoce, warzywa, przetwory owocowe i owocowo-warzywne, jak również mięso wieprzowe, wołowe i drobiowe oraz ich przetwory.
Kampanie te realizowane będą przez Związek „Polskie Mięso”, Ogólnopolskie Stowarzyszenie Przetwórców i Producentów Produktów Ekologicznych „Polska Ekologia”, Stowarzyszenie „Krajowa Unia Producentów Soków” oraz Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.
Prowadzone będą w Polsce oraz w Turcji, Japonii, Singapurze, Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej, Austrii, Szwecji, Finlandii, Rumunii, Czechach, na Słowacji i na Litwie. Wszystkie cztery kampanie wdrażane będą przez trzy lata. Łączny budżet akcji wynosi 11,6 mln euro.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: 11,6 mln euro na międzynarodową promocję polskiej żywności