2012: marketing e-mailowy osiągnie wartość 2,1 miliarda dolarów
W 2012 roku wydatki na marketing w poczcie e-mail osiągną w USAwartość 2,1 miliarda dolarów.
Wartość ta będzie wówczas prawie dwukrotnie wyższa od obecnegopoziomu wydatków w tym sektorze - informuje na swojej stronieinternetowej eMarketer, powołując się na prognozę firmy badawczejJupiterResearch.
Średni roczny wzrost poziomu wydatków ma tutaj wynieść w latach2007 - 2012 11 procent. W ubiegłym roku na tego typu marketingwydano za oceanem 1,2 miliarda dolarów.
Z kolei eMarketer prognozuje, że do 2011 roku wydatki namarketing w poczcie e-mail zwiększą się do 1,65 miliarda dolarów, aw ubiegłym roku wyniosły one 1,5 miliarda dolarów.
źródło: eMarketer
Marketing internetowy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 2012: marketing e-mailowy osiągnie wartość 2,1 miliarda dolarów