4 Publicity wypromuje Świat Telefonów
Agencja 4 Publicity nawiązała współpracę z nowy klientem - firmą Świat Telefonów, zajmującą się elektroniki użytkowej oraz sprzętu telekomunikacyjnego.
Zespół 4 Publicity zajmie się promocją m.in. marki Woodpecker (jej dystrybutorem jest Świat Telefonów) oraz projektu "Wnętrze bez wirusa", w ramach którego oferowany jest plazmowy oczyszczacz powietrza.
W ramach współpracy agencja 4 Publicity będzie odpowiedzialną za całokształt działań komunikacyjnych marki Woodpecker w tym: relacje z dziennikarzami, działania w social media czy testy produktów. Z ramienia agencji projektem opiekować się będzie Magdalena Cieślak oraz Kamil Borys.
Działania PR będą skupiały na pokazaniu urządzeń w mediach branżowych skierowanych do biznesu, hotelarstwa, fitnessu, kosmetologii oraz medycznych.
Agencja pozyskała klienta drogą rekomendacji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 4 Publicity wypromuje Świat Telefonów