ZTE wraca z ofertą smartfonów, zatrudnia 4 Publicity
Firma ZTE podpisała umowę z agencją 4 Publicity na długookresową współpracę na rynku polskim, szczególnie w kontekście ponownego wprowadzenia smartfonów do swojej oferty.
Chiński producent smartfonów i dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych, po ponad 10 latach przerwy, powrócił do współpracy z 4 Publicity.
Agencja odpowiadać będzie za budowanie wizerunku marki na polskim rynku, w tym – tworzenie strategii komunikacji, kontakty z mediami, testy produktów, influencer marketing.
W ramach umowy 4 Publicity zajmuje się również prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie.
- 2023 rok stanowi dla naszej marki istotny kamień milowy na drodze do wzrostu naszej pozycji rynkowej, wynikającej z potencjału, na który składają się routery oraz smartfony wszystkich 4 marek: Axon, Blade, Nubia i Redmagic. W związku ze sprzyjającymi uwarunkowaniami rynkowymi, podjęliśmy decyzję o rozszerzeniu swojej oferty o smartfony - planujemy wprowadzić na początek aż 8 nowych modeli telefonów z serii Blade oraz kilka flagowych modeli marki Redmagic. Wierzymy, że profesjonalnie prowadzona komunikacja jest niezbędna do zbudowania właściwego obrazu marki w oczach klientów i dotarcia do świadomości potencjalnych konsumentów – powiedział Jacek Koba, dyrektor sprzedaży i marketingu w ZTE Polska.
Z ramienia agencji klienta obsługują: Dominika Łabędź oraz Magdalena Cieślak.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ZTE wraca z ofertą smartfonów, zatrudnia 4 Publicity