MyScreenProtector przedłuża współpracę z 4 Publicity
Marka akcesoriów do ochrony ekranów MyScreenProtector przedłużyła umowę w zakresie obsługi public relations z agencją 4 Publicity.
Do zadań agencji należą działania media relations, wysyłki produktów do testów redakcyjnych oraz organizacja konkursów.
- Zaproponowane działania public relations przyniosły oczekiwane przez klienta rezultaty, dlatego marka MyScreenProtector postanowiła przedłużyć umowę - powiedziała Magdalena Cieślak, CEO agencji 4 Publicity.
Obsługą klienta w agencji 4 Publicity zajmują się Magdalena Cieślak oraz Izabela Idzikowska.
MyScreenProtector to marka szkieł hartowanych i hybrydowych oraz folii chroniących ekrany, a także produktów zabezpieczających całą powierzchnię urządzeń mobilnych.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MyScreenProtector przedłuża współpracę z 4 Publicity