4 Publicity wypromuje marki DGM i SmartDGM
Agencja 4 Publicity podpisała umowę ze spółką Digimate Europe, dystrybutorem elektroniki użytkowej oraz urządzeń smart home, właścicielem marek DGM i SmartDGM.

Do zadań agencji należy budowanie pozytywnego wizerunku marki DGM i jej produktów, oparte na media relations, wysyłce produktów do testów redakcyjnych, organizacji konkursów, cross-promocji oraz udziale marki w eventach tematycznych.
Za obsługę klienta z ramienia agencji odpowiada Magdalena Cieślak.
Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Nowi klienci

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 4 Publicity wypromuje marki DGM i SmartDGM