Jaka jest widownia „Ninja vs Ninja” w Polsacie?
Program „Ninja vs Ninja”, nowa odsłona formatu „Ninja Warrior Polska”, po trzech odcinkach przyciąga do Polsatu średnio 640 tys. widzów - pokazują badania Nielsena.

Show „Ninja vs Ninja” nadawany jest w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 4 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków programu wyniosła 640 tys. widzów. Udział programu w grupie 4+ wyniósł 5,64 proc., a w grupie 16-59 – 6,7 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Pierwszy odcinek zgromadził 690 tys. widzów, drugi 620 tys., a trzeci – 610 tys.
„Awantura o kasę” wciąż hitem Polsatu. Ile widzów ogląda nowy sezon teleturnieju?
Program “Ninja Warrior Polska” miał o 75 tys. widzów więcej
Dla porównania, dziewiąty sezon „Ninja Warrior Polska” emitowany wiosną ub.r. w tym samym paśmie po trzech odcinkach śledziło 715 tys. osób, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów i 6,84 proc. w grupie 16-59.
Gospodynią programu jest Karolina Gilon, a zmagania komentują dziennikarz i komentator Polsat Sport Jerzy Mielewski oraz zawodnik MMA Łukasz „Juras” Jurkowski. Producentem wykonawczym formatu jest Jake Vision.
Dołącz do dyskusji: Jaka jest widownia „Ninja vs Ninja” w Polsacie?