Abra Meble nowym klientem agencji Booost
Do grona klientów agencji performance marketingowej Booost (Grupa S/F) dołączyła marka Abra Meble.

Kampania sprzedażowa Abra Meble opiera się na big data i hiperspersonalizowanym przekazie do konsumentów w czasie rzeczywistym. Klient będzie się rozliczał z agencją w modelu success fee.
- Prowadząc kampanie w oparciu o big data wiemy, kim jest klient marki Abra, co i kiedy mu powiedzieć na każdym etapie jego ścieżki zakupowej. Hiperspersonalizowane kreacje dostosowane są do realnych potrzeb konsumentów, co ma ogromny wpływ na ich aktywizację, a finalnie na domknięcie sprzedaży - komentuje Łucja Gdala, managing partner agencji Booost.
Agencja daje klientowi także gwarancję brand safety emitowanych kreacji reklamowych. Kampania potrwa kilka miesięcy.
Agencja performance marketingowa Booost powstała w czerwcu tego roku, z przekształcenia spółki MCP Publica. Członkami jej zarządu i udziałowcami zostali Łucja Gdala i Sławomir Kornicki, wcześniej związani m.in. z Codemedia, Mediacontacts i Centraals.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Abra Meble nowym klientem agencji Booost