Ad-Vice z brand advertisingową strategią i identyfikacją
Internetowa sieć reklamowa Ad-Vice rozpoczęła rebranding. Wiąże się on z nową strategią marketingową firmy, opartą na brand advertisingu.
Nowa strategia marketingowa Ad-Vice podkreśla wartość internetowej reklamy displayowej na poziomie wizerunkowym. – Wyniki wielu badań pokazują, że brand advertising w sieci może skutecznie budować markę – uważa Jarosław Roszkowski, członek zarządu firmy. – Polski rynek znajduje się w zupełnie innej fazie rozwoju, ale sądzę, że to jest kwestią czasu, kiedy taki sposób planowania stanie się dominujący w Polsce. W ramach naszej nowej strategii chcemy wpisywać się w ten trend –dodaje.
Jednocześnie Roszkowski deklaruje, że Ad-Vice będzie realizować badania i udostępniać narzędzia, które pomogą lepiej zrozumieć efektywność działań reklamowych. Wkrótce firma wprowadzi też nowe rozwiązania do swojej oferty.
Brand advertising w strategii Ad-Vice ma podkreślać jej zmieniona identyfikacja wizualna, w której pojawiło się hasło „Quality of brand advertising”. Grafikę, stanowiącą początkowy element rebrandingu sieci, przygotował Tomasz Stefanowski, właściciel Chochoł studio.
Ad-Vice rozpoczyna też działania promocyjne, których głównym elementem jest blog quality-of-brand-advertising.pl. Zamieszczane na nim będą opisy najciekawszych badań i raportów oraz analizy najważniejszych zjawisk z zakresu brand advertising. Ponadto na profilach Ad-Vice w serwisach mikroblogowych Twitter, Blip i Flaker udostępniane będą linki do aktualnych tekstów dotyczących reklamy wizerunkowej w sieci.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ad-Vice z brand advertisingową strategią i identyfikacją