Adam Kieres i Bartosz Urbanke ruszają z nowym studiem brandingowym
Na rynku rozpoczęło działalność nowe studio brandingowe KABU. Za jego sterami stoją Adam Kieres i Bartosz Urbanke.

Adam Kieres i Bartosz Urbanke to doświadczeni eksperci, którzy zbudowali swoją reputację w największych agencjach reklamowych i firmach konsultingowych. Teraz łączą siły, by wprowadzić na rynek nowoczesne podejście do brandingu, oparte na wnikliwej strategii, designie najwyższej jakości oraz autorskiej metodologii pracy z markami.
Zdaniem założycieli KABU Studio, współczesny branding musi działać szerzej niż w klasycznym ujęciu. To nie tylko strategia, mocny design i emocjonalny potencjał marki, ale również realny wpływ na sprzedaż. Dlatego w KABU podchodzi się do tworzenia marek kompleksowo, korzystając z autorskiej metody Brand Development Framework, która pozwala firmom nie tylko świetnie wyglądać, ale - przede wszystkim - skutecznie działać.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
KABU powstało dla firm, startupów i wizjonerskich inicjatyw. Dzięki metodologii Brand Development Framework pomysły biznesowe mają zyskiwać precyzyjną strategię, spójną tożsamość wizualną i unikalną historię.
Dołącz do dyskusji: Adam Kieres i Bartosz Urbanke ruszają z nowym studiem brandingowym