Touchideas powiększa grono partnerów. Dołączyli Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke i Marcin Krygier
Agencja Touchideas powiększa grono partnerów. Do CEO oraz założyciela Bartłomieja Serafińskiego dołączyli z końcem maja Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke oraz Marcin Krygier. Będą odpowiadali za poszczególne obszary działalności spółki.
Firma Touchideas podsumowała ostatnie miesiące, w trakcie których przeprowadziła m.in. całościowy rebranding marki Żywiec, a także przygotowała nową odsłonę sieci sklepów Dealz.
- Dzięki tym projektom ugruntowaliśmy naszą pozycję lidera usług brand transformation w regionie CEE. Firma kończy rok finansowy 2022 r. z przychodami rekordowymi w swej 14-letniej historii. Ponad połowę przyniosły projekty realizowane dla europejskich klientów spoza Polski, których przyciągnęło nie tylko doświadczenie i potwierdzona skuteczność, ale także kompleksowość naszego podejścia do tworzenia oraz przebudowy marek – mówi Bartłomiej Serafiński, założyciel i CEO Touchideas.
Nowi partnerzy Touchideas
W związku z rosnącą liczbą projektów strategicznych oraz portfolio klientów, Touchideas rozbudowuje strukturę i powiększa grono partnerów. Do CEO oraz założyciela Bartłomieja Serafińskiego dołączyli z końcem maja Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke oraz Marcin Krygier. Wszyscy są od lat związani z Touchideas. Teraz jako partnerzy będą odpowiadali za poszczególne obszary działalności spółki.
Krzysztof Szwedowski i Marta Szymkowiak zostali dyrektorami kreatywnymi, wspólnie decydują o warstwie brandingu i komunikacji wizualnej wszystkich projektów agencji. Szymkowiak ma sześcioletnie doświadczenie w brand design i komunikacji wizualnej. Szwedowski swoje ponad 10-letnie doświadczenie zdobywał w obszarach komunikacji wizualnej,brandingu i packagingu.
Bartosz Urbanke odpowiada za kluczowych klientów jako head of client service. Pracował dla takich marek jak Budge, Pepco, PKO Bank Polski, Eurocash, Profi Romania, Oriflame .
Marcin Krygier został head of innovation, odpowiedzialnym za wdrażanie i wykorzystywanie nowych technologii oraz metodyk prac projektowych. Specjalista w zakresie projektów opakowań, brand designu i 3D.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Touchideas powiększa grono partnerów. Dołączyli Krzysztof Szwedowski, Marta Szymkowiak, Bartosz Urbanke i Marcin Krygier