Adam Nawałka kibicuje „bohaterom domu” Leroy Merlin
W sobotę 5 listopada startują „Dni bohatera domu” sieci marketów Leroy Merlin. Równolegle rusza kampania, której głównym bohaterem jest Adam Nawałka, selekcjoner polskiej reprezentacji piłkarskiej. Za działania odpowiadają agencje Engine, Xbrand Sponsoring i Starcom.

5 listopada startuje akcja promocyjna „Dni bohatera domu”. Każdy z 53 sklepów Leroy Merlin w Polsce przygotował specjalny program i wiele atrakcji dla klientów: konkursy z nagrodami, prezentacje, licytacje, niespodzianki dla dorosłych i dla dzieci oraz wyjątkowe oferty i promocje cenowe.
- Tegoroczne „Dni bohatera domu” mają wyjątkowy charakter. W sierpniu 2016 roku Leroy Merlin został oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a więc zarówno program, jak i wystrój sklepów nawiązują do sportowej rywalizacji. Ideę kampanii wspiera sprawca sportowych emocji Polaków, Adam Nawałka, charyzmatyczny selekcjoner polskiej drużyny narodowej, który kibicuje wszystkim Bohaterom Domu. Po raz pierwszy w historii firmy w kampanii reklamowej wystąpi osoba publiczna, znany i lubiany trener, autor sukcesów polskiej drużyny, z której wszyscy jesteśmy dumni - wyjaśnia Joanna Próchnicka, senior manager komunikacji zewnętrznej Leroy Merlin.
Kampania reklamowa obejmować będzie telewizję, outdoor, internet, gazetkę reklamową oraz wszystkie sklepy Leroy Merlin w Polsce.
Kreację opracowała agencja Engine, za wykorzystanie wizerunku selekcjonera odpowiedzialna jest agencja XBrand Sponsoring, planowaniem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.
Właściwą odsłonę kampanii poprzedziła akcja teaserowa w internecie prowadzona pod hasłem „Komu kibicuje Adam Nawałka?”.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Adam Nawałka kibicuje „bohaterom domu” Leroy Merlin