Adrian Wojtaszek w zarządzie Onnetwork
Adrian Wojtaszek, chief sales officer objął funkcję wiceprezesa zarządu w spółce technologicznej Onnetwork. Tym samym przejmuje obowiązki zarządzania operacyjnego od prezesa zarządu – Pawła Gajdemskiego, który skupi się na strategii rozwoju spółek.

Przemysław Sumiła pozostaje członkiem zarządu, pełniąc dotychczasowe obowiązki we wszystkich spółkach Onnetwork w Polsce i za granicą.
Do tej pory Onnetwork koncentrował się głównie na rozwoju narzędzi do emisji treści wideo i audio dla wydawców internetowych w Polsce, co przełożyło się na zbudowanie potencjału reklamowego wynoszącego ponad 1,5 mld odtworzeń materiałów wideo miesięcznie oraz zasięg ponad 24 mln realnych użytkowników. Stanowi to blisko 75 proc. internautów w Polsce.
Wojtaszek ostatnio w BR TVP
Głównymi zadaniami stawianymi przed nowym wiceprezesem są: rozwój produktu reklamowego i jego komercjalizacja oraz poszerzenie dystrybucji treści wideo w internecie.
Adrian Wojtaszek jest związany z branżą reklamową blisko 25 lat. Zaczynał w Grupie ITI/Onet/TVN. Od 2012 roku związany był z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej, pełniąc funkcję z-cy dyrektora. Równocześnie przez ponad 8 lat, w tym ostatnie 4 lata jako wiceprezes zarządu, działał w Stowarzyszeniu Sygnał, które pracuje na rzecz poszanowania własności intelektualnej, praw nadawców, dystrybutorów, licencjodawców oraz odbiorców programów telewizyjnych i innych treści multimedialnych.
Onnetwork jest firmą technologiczną, która umożliwia wydawcom online zarabianie na treściach wideo, a reklamodawcom realizowanie kampanii reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Adrian Wojtaszek w zarządzie Onnetwork