Adriana Kajca: z Grupy Żywiec do agencji Talk Marketing
Adriana Kajca zakończyła pracę w Grupie Żywiec, gdzie była krajowym kierownikiem ds. rozwoju rynku. Obecnie zaczyna pracę jako dyrektor zarządzająca agencji Talk Marketing zajmującej się marketingiem rekomendacji.
W ostatnim czasie Adriana Kajca w Grupie Żywiec kierowała strategiczną komórką odpowiedzialną za strategię kanałową i shopper marketing. Wcześniej pracowała w Kompanii Piwowarskiej, gdzie była szefem regionalnego działu trade marketingu i szefem marki Lech, oraz Nestlé Polska. Ogółem z branżą trade i brand marketingu jest związana od kilkunastu lat.
Po odejściu z końcem października z Grupy Żywiec Kajca rozpoczęła pracę w nowo utworzonej agencji Talk marketing. Będzie się ona zajmować marketingiem rekomendacji, a konkretnie - docieraniem do określonych grup docelowych i wywoływaniem w ich obrębie niewymuszonych, pozytywnych rekomendacji danego produktu lub usługi. Talk Marketing kończy właśnie testowanie swojego systemu internetowego służącego do kontaktu z konsumentami.
- W zarządzaniu agencją będę chciała wykorzystać cała moją wiedzę marketingową dotyczącą pozycjonowania marki, budowy jej „zdrowia”, komunikacji marki oraz efektywności różnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej - zapowiada Adriana Kajca. - Kampania marketingu rekomendacji ma być nie tylko „fajna” ale przede wszystkim skuteczna, ma budować pozycję i siłę marki - opisuje.
Talk Marketing kieruje swoje usługi przede wszystkim do firm z branży FMCG, zwłaszcza producentów artykułów dla matek. W agencji pracują obecnie dwie osoby, a trzy kolejne ściśle z nią współpracują.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Adriana Kajca: z Grupy Żywiec do agencji Talk Marketing