Agencja PoiNTB ogranicza dzień pracy do 6 godzin
Agencja PR PoiNTB w ramach 3-miesięcznego eksperymentu wprowadza 6-godzinny dzień pracy. Model ten został zaczerpnięty z firm skandynawskich.

PoiNTB, marka należąca do Bees&Honey, wzorem niektórych firm ze Skandynawii, zdecydowała się na skrócenie dnia pracy z ośmiu do sześciu godzin. Ma to na celu sprawdzenie, czy dzięki temu zwiększy się efektywność i wydajność pracowników.
- Ta decyzja była owocem wielu rozmyślań i przygotowań. Zdecydowaliśmy się na wprowadzenie takiego systemu, ponieważ wyniki badań i rezultaty podobnych eksperymentów pozwalają wierzyć, że jest to klucz do zwiększenia efektywności i zmniejszenia presji, która spoczywa na pracownikach - wyjaśnia Honorata Popow, managing director PoiNTB.
Agencja zapowiada podzielenie się wynikami eksperymentu z rynkiem w formie studium przypadku.
Badania Eurostatu z ubiegłego roku pokazują, że Polacy zatrudnieni na pełny etat pracują w tygodniu średnio 42,5 godziny, czyli o prawie 25 proc. dłużej niż Niemcy, Francuzi i Holendrzy.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Agencja PoiNTB ogranicza dzień pracy do 6 godzin