Agencja VML wprowadza interdyscyplinarne zespoły
VML Poland tworzy strukturę opartą o multidyscyplinarne zespoły oraz awansuje sześcioro liderów, którzy staną na czele poszczególnych zespołów: Michała Banaszewskiego, Magdalenę Brejnak-Kowalską, Agnieszkę Grzymkowską, Natalię Krzyśków, Katarzynę Smurzyńską i Katarzyną Tomalską.

W związku ze strategią rozwoju biznesu brand experience, agencja VML Poland powołała multidyscyplinarne zespoły (Tribes) zbudowane wokół grup klientów, łącząc kompetencje kreatywne, strategiczne oraz client engagement w ramach każdego z tych zespołów. Ma to pozwolić na optymalny dobór najwyższej klasy specjalistów pod kątem potrzeb klienta, w oparciu o specjalizacje i doświadczenie w pracy dla poszczególnych branż i kategorii.
Jak podano w komunikacie “poszczególne Tribes będą wspierane przez wszystkie zasoby, produkty i narzędzia w ofercie VML Poland, z uwzględnieniem najnowszej wiedzy w zakresie możliwości oferowanych przez AI oraz z wykorzystaniem pogłębionej adopcji danych. Będą korzystały ze wsparcia działu technologicznego agencji. Organizacja zespołów multidyscyplinarnych pozwala także optymalnie wykorzystywać globalny know how grupy WPP oraz efektywnie współpracować z agencjami mediowymi i PR WPP w Polsce.”
Na czele poszczególnych Tribes, w randze managing partners, stoją: Michał Banaszewski, Magdalena Brejnak-Kowalska, Agnieszka Grzymkowska, Natalia Krzyśków, Katarzyna Smurzyńska oraz Katarzyna Tomalska.
Michał Banaszewski od 18 lat związany jest z branżą komunikacji marketingowej, od blisko 13 lat – z VML. Członek kadry zarządzającej i partner w polskim oddziale agencji. Przez wiele lat odpowiedzialny za rozwój biznesu i rozbudowę portfolio klientów, również, jako szef zespołu obsługi klienta zarządzający zespołem Client Engagement i relacjami z kilkudziesięcioma kluczowymi klientami. Doświadczenie zdobywał w pracy dla globalnych i lokalnych firm, w tym m.in.: T-Mobile, IKEA, Samsung, Danone, PepsiCo, Orange, Mazda, Grupa Żywiec, P&G, Coca-Cola, Pernod-Ricard, BP, Ferrero, mBank, Sanofi, Red Bull.
Magdalena Brejnak-Kowalska z VML jest związana od ponad sześciu lat. Pracowała m.in dla takich klientów jak: mBank, Grupa Żywiec czy IKEA, realizowała tez projekty regionalne, np. dla marki Hartmann. W branży reklamowej od 2000 roku, kiedy stawiała pierwsze kroki w McCann Erickson. W kolejnych latach była związana z kilkoma innymi sieciowymi i lokalnymi agencjami, pracowała dla kilkudziesięciu lokalnych i międzynarodowych marek w praktycznie każdej kategorii, budując zespoły, realizując kilkaset projektów, działań komunikacyjnych czy kampanii. W strukturze działu Client Engagement VML Poland stoi na czele 60-osobowego zespołu regionalnego realizującego działania na 19 rynkach europejskich dla jednego z największych klientów sieci WPP.
Agnieszka Grzymkowska jest menedżerką z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach marketingu i komunikacji marki. Zarządzała projektami komunikacji marketingowej z wykorzystaniem technologii cyfrowych oraz pracą multidyscyplinarnych zespołów. W VML zajmowała stanowiska client engagement director, a ostatnio WPP danteam regional lead, koordynując tworzenie komunikacji dla marek Danone EDP w regionie Europy Środkowej. Wcześniej związana z takimi firmami jak McCann i Ogilvy. Pracowała dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Danone, Coca-Cola, Reckitt, Ferrero, Dove, Unilever, PZU, PLL LOT, mBank, IKEA i wielu innych.
Natalia Krzyśków to absolwentka SGH i Ecole des Sciendes Politiques w Paryżu. Jest związana z rynkiem reklamy od samego początku swojej kariery zawodowej. Doświadczenie zdobywała w Polsce i za granicą pracując w lokalnych i sieciowych agencjach reklamowych. W swojej 16-letniej karierze współpracowała m.in. dla takich brandów i klientów jak: McDonald’s, Tesco, Plus, Reckitt Benckiser, Kompania Piwowarska, Renault, Maspex, Carrefour. Do VML przyszła na początku 2023 roku z K2Create. W VML zarządzała zespołami realizującymi działania dla takich klientów, jak: IKEA, Ferrero, BAT, bp, Pernod-Ricard czy McCormick.
Katarzyna Smurzyńska jest związana z branżą reklamową od 2007 roku. Swoją przygodę z marketingiem rozpoczęła po stronie klienta, przez ponad 6 lat zarządzając kompleksowymi kampaniami marketingowymi linii lotniczych Wizz Air w 12 krajach. Od 2017 roku pracuje w agencji marketingowej VML, obsługując głównie markę Mazda na poziomie europejskim.
Katarzyna Tomalska ma inżynierskie wykształcenie. W 2004 roku zaczęła pracować dla m.in. Unilever (Dove, Lipton, Knorr), Nutricia (Bebiko, Bebilon, BoboVita), Nestlé (Winiary, Kit Kat, Lion), PepsiCo (Lay's Cheetos), Philips, Lidl, GSK, FCA, adidas.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agencja VML wprowadza interdyscyplinarne zespoły