Agnieszka Marks: z ZenithOptimedia Group do Adexon
Agnieszka Marks objęła funkcję szefa sprzedaży agencyjnej w internetowej sieci reklamowej Adexon, zastępując na tym stanowisku Łukasza Skawińskiego. Wcześniej pracowała w domach mediowych ZenithOptimedia Group i Value Media oraz Interii i Nextweb Media.
W Adexon do głównych zadań Agnieszki Marks będzie należało budowanie długofalowych relacji z domami mediowymi, współtworzenie strategii sprzedażowej, przygotowywanie produktów i pakietów reklamowych oraz realizacja budżetu sprzedażowego.
Poprzednio funkcję szefa sprzedaży agencyjnej w firmie pełnił Łukasz Skawiński, który przeszedł do spółki AdPilot.
Agnieszka Marks poprzednio przez niecały rok pełniła funkcję senior interactive media plannera w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Wcześniej pracowała m.in. w domu mediowym Value Media oraz zarządzała działami agencyjnymi w biurach reklamy portalu Interia.pl i Nextweb Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Marks: z ZenithOptimedia Group do Adexon