SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Angelini Pharma obala mity o chorobach mózgu z pomocą AI

Firma Angelini Pharma Polska uruchomiła nową odsłonę kampanii edukacyjnej "Wyprostuj spojrzenie", w której koncentruje się na walce z mitami dotyczącymi zdrowia psychicznego. 

mat.pras. mat.pras.

W ramach opublikowanego raportu Angelini ujawnia najczęściej powielane stereotypy i błędne przekonania, które nadal funkcjonują w społeczeństwie, wpływając negatywnie na osoby zmagające się z problemami psychicznymi.

W kampanii użyto wizerunki wirtualnych postaci stworzonych przy udziale sztucznej inteligencji. Dzięki temu Angelini podkreśla, jak technologia może wspierać w przełamywaniu tabu oraz budowaniu empatii i zrozumienia wobec osób doświadczających kryzysów psychicznych.

Wykorzystując AI, firma stworzyła postać Ani zmagającej się z epilepsją i Bartka chorego na depresję - wyraziste, symboliczne portrety, które oddają emocje i wewnętrzne przeżycia osób mierzących się z niezrozumieniem i stygmatyzacją. Kampania nie tylko edukuje, ale także angażuje odbiorców na głębszym poziomie. Do ich grona dołączy w przyszłości również Marta – postać zmagająca się ze schizofrenią. Za koncepcję postaci AI oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa re58. 

Raport "Wyprostuj spojrzenie" oraz towarzysząca mu kampania są elementem długofalowych działań Angelini na rzecz zdrowia psychicznego, których celem jest zmiana społecznego spojrzenia oraz normalizacja rozmowy o problemach psychicznych. 

Dołącz do dyskusji: Angelini Pharma obala mity o chorobach mózgu z pomocą AI

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
placek
Kto pisał ten tytuł??? Chodzi o choroby powodowane AI, czy jej pomoc w obalaniu mitów... Szanowna Redakcjo... ogarnij się!!!
0 0
odpowiedź