Ania Lucińska ponownie w reklamie Rankomatu, promuje ideę smart choice
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej porównywarki ubezpieczeń, usług finansowych i ofert GSM Rankomat. Twarzą akcji ponownie została Ania Lucińska, aktorka i prezenterka. Akcję przygotowały Wavamaker oraz Papaya Films.

W nowej kampanii Rankomat przekonuje, że warto jest sprawdzić wszystkie opcje, przed podjęciem zbyt pochopnej decyzji. Na przykładzie cen ubezpieczenia OC pokazano, że dzięki porównaniu cen kierowca,za dokładnie takie samo ubezpieczenie samochodu, może zapłacić mniej nawet o połowę.
W spocie występuje Anna Lucińska. To już druga kampania Rankomatu, w której występuje ta aktorka i prezenterka.
Kampania telewizyjna obejmuje stacje TVN i Polsat oraz kanały tematyczne z obu grup telewizyjnych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Wavemaker. Spot wyreżyserowała Marysia Makowska. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.
Anna Lucińska to aktorka i prezenterka znana m.in. z serialu “Na dobre i na złe” oraz z programów „Agent – Gwiazdy” w TVN czy „Zaskocz mnie” w TVN Style. Od 12 września Lucińska poprowadzi również w TVP2 nowy program „Wkręceni w randkę”.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Ania Lucińska ponownie w reklamie Rankomatu, promuje ideę smart choice