Animowany spot promuje forBET
Agencja kreatywna N42 odpowiada za kompleksową realizację najnowszego spotu telewizyjnego bukmachera forBET. Przygotowała koncept kreatywny, koordynowała również produkcję i zakup mediów. Spot jest już emitowany przed każdym meczem Ekstraklasy.
Animowany spot utrzymany jest w luźnej, streetowej stylistyce z muzycznym hiphopowym sznytem, który dodatkowo podkreśla rytm sportowych emocji – tak ważnych dla każdego kibica.
- Emocje, które daje sport tworzą sens kibicowania. To właśnie w poszukiwaniu tych unikalnych emocji przychodzimy na stadiony, hale sportowe i zasiadamy przed telewizorami - mówi Tomasz Kraska, dyrektor marketingu forBET. - Już od ośmiu lat nadajemy rytm kibicowaniu, wspierając zarówno sportowców, jak i kibiców w tworzeniu tej wyjątkowej społeczności. Cieszymy się, że nasz najnowszy spot stworzony we współpracy z agencją kreatywną N42 tak dobrze odzwierciedla nasz team spirit i wartości, którymi kierujemy się na co dzień.
Za koncepcję kreatywną, copy i produkcję spotu odpowiadała dział kreacji N42 – Damian Grudzień i Radosław Kuczyński, pod nadzorem Magdaleny Przygody z N42.
ForBET to legalny polski bukmacher oferujący zakłady na zdarzenia sportowe, zakłady live oraz sporty wirtualne. Reklamę można oglądać przed każdym meczem Ekstraklasy w telewizji i na oficjalnym kanale forBET na YouTube.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Animowany spot promuje forBET