Anna Kiedrzyńska-Tui i Bartosz Łopiński założyli agencję Propsy PR. Dedykowana obsłudze trzeciego sektora
Od początku tego roku rozpoczęła działalność agencja Propsy PR, nastawiona na obsługę organizacji pozarządowych, przedsiębiorców społecznych i projektów CSR. Jej założycielami są Anna Kiedrzyńska-Tui oraz Bartosz Łopiński.
Propsy PR to agencja o charakterze butikowym. Jak informują założyciele, „nastawiona jest na budowanie relacji z ludźmi, wsparcie osób działających społecznie w budowaniu dobrego wizerunku, rozwoju zespołu oraz spójnych działaniach komunikacyjnych”.
Współzałożycielką agencji jest Anna Kiedrzyńska-Tui, która poprzednio była PR managerem fundacji Res Publica, a wcześniej współpracowała z Magazynem Miasta oraz Towarzystwem Społeczno-Kulturalnym Żydów w Polsce.
- Będziemy strać się zachować butikowy charakter agencji. Stawiamy na bezpośrednie relacje z klientami, odrzucamy także w komunikacji język korporacyjny. Chcemy wspierać ludzi działających na rzecz rozwiązywania problemów społecznych, którzy każdego dnia robią masę fantastycznych rzeczy. Naszą agencję stworzyliśmy także dlatego, że czujemy przesyt ekspertów udzielających się w mediach na każdy temat - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Anna Kiedrzyńska-Tui.
Drugim współzałożycielem jest Bartosz Łopiński, poprzednio związany z agencją Bazylia PR, gdzie jako menadżer projektów zajmował się koordynacją działań dla klientów biznesowych i spółek giełdowych. Kiedrzyńska-Tui i Łopiński pracowali wspólnie w Centrum Prasowym Uniwersytetu SWPS.
- Pracując przez ten czas dla podmiotów naukowych, spółek giełdowych, firm czy urzędów państwowych zauważyliśmy, że naszą wiedzę warto wykorzystać również w trzecim sektorze. Po pierwsze dlatego, że NGO to kopalnia merytorycznej wiedzy oraz ciekawych historii, o których warto mówić głośniej. Po drugie dlatego, że w tym sektorze dokonuje się zmiana polegająca na profesjonalizacji działań społeczników. Chcemy wspierać ich w tym procesie - komentuje Bartosz Łopiński.
Pierwszym klientem firmy jest fundacja Social Wolves, organizator organizator olimpiady dla młodych osób z projektów społecznych „Zwolnieni z Teorii".

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Kiedrzyńska-Tui i Bartosz Łopiński założyli agencję Propsy PR. Dedykowana obsłudze trzeciego sektora