Propsy PR wesprze TikToka w akcjach społecznych
Platforma społecznościowa TikTok nawiązała współpracę z agencją Propsy PR w zakresie projektów społecznych.

Pierwszą realizowaną wspólnie kampanią społeczną jest “Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której organizatorem jest Centrum Edukacji Obywatelskiej. W jej ramach zaproszeni influencerzy opowiedzą na TikToku swoje historie migracji i zainspirują użytkowników do własnej interpretacji hasztaga #ponadgranicami. Inicjatywa ta będzie eksponowana na stronie głównej TikToka, a informacja o nowym trendzie rozesłana do wszystkich publikujących twórców.
- Chcemy, by działalność organizacji pozarządowych stawała się coraz popularniejsza, a młodzi ludzie czuli, że mogą się w nią angażować i mieć realny wpływ na dotyczące ich sprawy - mówi Ewa Babicka z Propsy PR. - Użycie TikToka w kampaniach społecznych jest naturalnym i najbardziej bezpośrednim kanałem komunikacji z młodymi - podsumowuje.
Współpraca została zainicjowana w ramach proaktywnych działań agencji i będzie długofalowa.
TikTok w zakresie komunikacji współpracuje w Polsce także z agencją Grayling Poland.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Propsy PR wesprze TikToka w akcjach społecznych