Anna Przybylska z mężem promują mięso z kurczaka (wideo)
Z udziałem Anny Przybylskiej i jej partnera życiowego Jarosława Bieniuka rozpoczęła się kampania promująca mięso z kurczaka. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowała agencja Brandcomm.
Celem kampanii z udziałem Anny Przybylskiej i Jarosława Bieniuka jest promowanie wśród Polaków wartości kulinarnej mięsa z kurczaka i jego przetworów. Przekaz akcji jest utrzymany w ciepłej, familijnej stylistyce.
Kampania - prowadzona pod hasłem „Warto doceniać to, co dobre. Warto jeść kurczaka!” - stanowi element programu „Ciesz się smakiem i zdrowiem - wybieraj drób”. Jesienią ub.r. w ramach takich działań promowane było mięso z gęsi (szczegóły tej akcji).
Obecna kampania od 12 września obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich, product placement w serialu „Klan”), prasę (czasopisma lifestyle’owe) i internet. Budżet akcji wynosi 3 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Przybylska z mężem promują mięso z kurczaka (wideo)