Anna Trzcińska wzmacnia zespół Media Data Mind
Do zespołu agencji Media Data Mind (Grupa OMD) dołączyła Anna Trzcińska. Objęła stanowisko multiscreen koordynatora. Poprzednio pracowała w Dentsu Aegis Network Polska.

Trzcińska będzie odpowiedzialna za wzmocnienie oferty firmy w zakresie automatyzacji rozwiązań w realizacji kampanii audiowizualnych. Nowe rozwiązania mają służyć wypracowywaniu wysoko jakościowych strategii dla klientów MDM w oparciu o analizę danych i efektywność biznesową.
Anna Trzcińska ma ośmioletnie doświadczenie w domach mediowych, m.in. w Zenithmedia (Publicis Media) oraz Value Media (Group One) zajmowała się obsługą kampanii w zakresie planowania i zakupu mediów. Ostatnio pracowała jako multiscreen manager w Dentsu Aegis Network Polska.
Zdobywała doświadczenie w pracy dla takich klientów, jak m.in. Polkomtel, Lotte Wedel, Wawel, czy Polpharma.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .png)
655.png)


Dołącz do dyskusji: Anna Trzcińska wzmacnia zespół Media Data Mind