Antonino de Gregorio w zespole marketingu ESL Gaming Polska
Do zespołu ESL Gaming Polska dołączył Antonino de Gregorio, obejmując stanowisko senior marketing managera.
Antonino de Gregorio odpowiada przede wszystkim za obszar B2B2C w zakresie global marketingu i komunikacji. Przez ostatnie 6 lat zajmował pozycje menedżersko-dyrektorskie, gdzie opracowywał, nadzorował i przeprowadzał kampanie medialne, PR, reklamowe oraz oparte na mediach społecznościowych.
Wśród klientów, z którymi przyszło pracować znajdują się takie marki, jak Coca-Cola, Turner/ Warner, Puls, AMC Networks, Disney, Polpharma, UFC czy też Extreme Sports Channel.
Zobacz: ESL Gaming Polska: wpływy wzrosły o 85 proc., zysk zmalał do 2,5 mln zł
ESL Gaming to największa na świecie firma zajmująca się obszarem esportu. Globalnie organizuje jedne z najważniejszych lig i wydarzeń w całej branży. W Polsce marka ESL Gaming rozpoznawana jest głównie z turnieju ESL Mistrzostw Polski w Counter-Strike: Global Offensive oraz wydarzenia Intel Extreme Masters Katowice, który od 10 lat organizowany jest Spodku.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Antonino de Gregorio w zespole marketingu ESL Gaming Polska