Apple opóźnia debiut rynkowy zegarka Apple Watch
Elektroniczny zegarek Apple Watch pojawi się na rynku wiosną 2015 roku - zapowiada Angela Ahrendts, szefowa sprzedaży Apple. To o dwa miesiące później, niż pierwotnie planowano.
Wiadomość o opóźnieniu wprowadzenia do sklepów nowego zegarka Apple Watch pojawiła się w wewnętrznej korespondencji, którą Ahrendts rozesłała do swoich pracowników.
„Bierzemy udział w długim i szybkim maratonie, i nic nas nie zatrzyma. Przed nami okres świątecznych zakupów, później czeka nas chiński Nowy Rok, a po nim, wiosną, wprowadzenie na rynek naszego nowego zegarka” - napisała szefowa sprzedaży Apple’a.
Apple Watch został zaprezentowany we wrześniu br. podczas tej samej konferencji, na której koncern ogłosił premierę telefonów iPhone 6 oraz iPhone 6 Plus (zobacz szczegóły). Kierujący firmą Tim Cook zapowiedział wówczas, że Apple Watch pojawi się w sprzedaży na początku 2015 roku. Korespondencja wysłana przez Ahrendts oznacza jednak, że tak się nie stanie.
Już w momencie ogłoszenia styczniowej daty wprowadzenia na rynek Apple Watcha niektórzy eksperci rynku komputerowego zwracali uwagę na fakt, że jest to odległy termin i dla koncernu z Cupertino może oznaczać kłopoty.
- Zastanawia data wprowadzenia Apple Watcha do sprzedaży, czyli początek 2015 roku - powiedział we wrześniu portalowi Wirtualnemedia.pl Marek Konderski, redaktor naczelny „PC Formatu”. - To dziwna polityka producenta z Cupertino, bo do czasu pojawienia się zegarka w sklepach wszyscy najwięksi konkurenci Apple’a zdążą dostosować do niego swoją obecną ofertę w dziedzinie smartwatchy, a mówiąc bardziej wprost - po prostu ulepszą i poprawią swoje produkty na wzór tego, co proponuje Apple. W rezultacie w momencie wprowadzenia na rynek Apple Watch nie będzie już urządzeniem wyjątkowym, a tylko jednym z wielu smartwatchy o podobnych parametrach - przestrzegał Konderski.
Jak ustalił serwis 9to5mac w momencie wprowadzenia do sklepów urządzenia Apple Watch jego producent zamierza oferować w swoich sklepach możliwość wcześniejszego wypróbowania zegarka przez klientów, zanim zdecydują się, czy go kupić. Przewidywana cena Apple Watcha to 349 dol.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Apple opóźnia debiut rynkowy zegarka Apple Watch