Arena Media agencją Telewizji Puls
Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z agencją mediową Arena Media (Havas Media Group), która będzie odpowiadać za jej obsługę reklamową. Tym samym ograniczona zostanie współpraca z MediaIn.
W ramach współpracy Arena Media będzie odpowiadać m.in. za planowanie, optymalizację oraz zakup kampanii reklamowych offline i online kanałów TV Puls i PULS 2, pasma „Puls Kids”, będzie również wspierać Telewizję Puls w niestandardowych działaniach reklamowych oraz w planowaniu strategii promocyjnej firmy.
- W Telewizji Puls stawiamy na ciągły rozwój, relacje z widzem i inwestujemy w produkcje własne. Uzupełnieniem tych działań ma być współpraca z agencją mediową, która wesprze nas w efektywnym dotarciu do docelowych grup naszych widzów oraz w budowaniu i wzmacnianiu naszego brandu. Wybraliśmy agencję mediową Arena Media, której oferta była najlepsza i najbliższa strategii Telewizji Puls, wygrało również doświadczenie i know how tej agencji - powiedział Dariusz Dąbski, prezes zarządu Telewizji Puls.
Arena Media przejmuje część działań od MediaIn, który od marca 2017 roku obsługiwał Telewizję Puls w zakresie planowania i realizacji kampanii online. MediaIn jako dom mediowy nadal będzie współpracować z Telewizją Puls przy niestandardowych projektach branded contentowych, sponsorskich i digitalowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Arena Media agencją Telewizji Puls