Arkadiusz Milik i Rojson promują inwestycję w platformę e-sportową Day od Duel
Firma GGDAB Polska w emisji crowdinvestingowej na Beesfund chce pozyskać ok. 4,65 mln zł na rozwój platformy e-sportowej Day od Duel. Inwestorami i twarzami kampanii reklamującej ofertę zostali piłkarz Arkadiusz Milik i Patryk „Rojson” Rojewski.
Platforma Day of Duel ma być skierowana zarówno do doświadczonych graczy, jak i amatorów. Nad doborem zawodników według podobnego poziomu umiejętności czuwać będzie autorski algorytm. Platforma jest na etapie wersji beta i zostanie wprowadzona na rynek z wiosną 2023 roku.
- Innowacja polega na prowadzeniu rozgrywek turniejowych w formie natychmiastowej gry z automatycznym zapisem wyniku oraz rozliczeniem wpisowego między graczami. Nasz autorski algorytm będzie dbał o to, aby losowe pojedynki odbywały się pomiędzy graczami na porównywalnym poziomie, tak aby zapewnić sprawiedliwe rozstrzygnięcie dla wszystkich graczy - opisuje Szymon Gaczek, prezes GGDAB Ltd.

Day of Duel przez 3 lata chce mieć 130 tys. graczy
W ramach emisji crowdinvestingowej, rozpoczętej właśnie na platformie Beesfund, GGDAB Polska chce pozyskać ok. 4,65 mln zł. Po 2024 roku firma planuje wejść na NewConnect - boczny rynek warszawskiej giełdy.
Środki pozyskane z emisji akcji spółka zamierza przeznaczyć m.in. na dostosowanie platformy Day of Duel do rynku polskiego, pozyskanie licencji do gier i stworzenie własnych projektów oraz zbudowanie bazy użytkowników.
Do końca 2025 roku GGDAB chce pozyskać 130 tys. aktywnych graczy Day of Duel i udostępnić użytkownikom ponad 60 gier. Podstawowym źródłem przychodów spółki ma być prowizja wynosząca 10 proc. od wpisowego wpłaconego przez graczy. W tym celu spółka złożyła wniosek do KNF o przyznanie statusu małej instytucji płatniczej.
- Docelowo budżet GGDAB zasilać będą też zyski z produkcji gier i udzielania licencji oraz ze sprzedaży reklam. W ciągu trzech lat od startu platformy w Polsce, tj. do końca 2025 roku zakładamy osiągnięcie przychodów na poziomie 25 mln zł. W najbliższych 2 latach trwać będą intensywne inwestycje w technologie i promocję projektu, aby 2024 rok zakończyć osiągnięciem rentowności – zapowiada Mariusz Kaletka, prezes GGDAB Polska.
W firmę zainwestowali piłkarz Arkadiusz Milik i gamer Patryk „Rojson” Rojewski (w komunikacie nie podano, jaką część akcji i za jaką cenę objęli), obaj są też twarzami kampanii promującej emisję akcji.
- Platforma Day of Duel startuje w idealnym momencie dla rynku gier i e-sportu. Jestem bardzo podekscytowany możliwością współpracy z twórcami GGDAB, a także z inwestorami społecznościowymi - komentuje Milik. - Gry łączą, a nie dzielą. Podobnie jak w sporcie, najlepsze emocje budzi zdrowa, wyrównana rywalizacja, odkrywanie nowych „patentów” i osiąganie kolejnych umiejętności. Możliwość współtworzenia platformy Day of Duel to kolejny „level”, na który możemy przejść wspólnie ze społecznością fanów gier - podkreśla Patryk Rojewski.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Milik i Rojson promują inwestycję w platformę e-sportową Day od Duel