Arkadiusz Szulc awansował w Aegis Media
Arkadiusz Szulc objął stanowisko trading directora, powstałe w wyniku połączenia dwóch oddzielnie funkcjonujących dotąd struktur grupy Aegis: Trade (biznes) i Digital Action Group (innowacje). Dotychczas Szulc pełnił w firmie rolę digital directora.
Z branżą mediową Arkadiusz Szulc związany jest od dwunastu lat. Karierę zawodową rozpoczynał w IDMnet, gdzie m.in. zarządzał działem technicznym.
Do grupy Aegis Media trafił w 2005 r.: początkowo do domu mediowego Carat Polska. Od 2007 r. pracował w agencji HypermediaIsobar, gdzie m.in. zarządzał działem planowania i zakupu mediów online.
Od 2012 r. jako digital director w ramach Aegis Media odpowiadał za działania handlowe w obszarze mediów cyfrowych oraz zarządzał zespołem Digital Action Group (interdyscyplinarny dział innowacji).
Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego (Wydział Ekonomiczny).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Szulc awansował w Aegis Media