Arleta Robinson w zarządzie europejskiego stowarzyszenia producentów reklamowych
Arleta Robinson, prezeska polskiego Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) i domu produkcyjnego Lucky Luciano, jako pierwsza Polka weszła do zarządu Commercial Film Producers of Europe (CFP-e). Organizacja zrzesza stowarzyszenia producentów reklamowych z całej Europy.
Działająca od ponad 30 lat europejska federacja (CFP-e) zrzesza krajowe organizacje producentów – w sumie ponad 900 domów produkcyjnych z 21 krajów. Do 7-osobowego zarządu została w tym roku wybrana na 3-letnią kadencję Arleta Robinson – prezeska polskiego Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) i domu produkcyjnego Lucky Luciano. To pierwszy raz w historii tej organizacji, gdy osoba z Polski wchodzi do zarządu.
Europejska federacja współpracuje ściśle z amerykańskim stowarzyszeniem producentów reklamowych AICP, a także podobnymi organizacjami w Ameryce Łacińskiej czy Indiach.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Misją CFP-e jest promowanie dobrych praktyk biznesowych w produkcji reklamowej oraz wspieranie domów produkcyjnych, agencji reklamowych, reklamodawców i twórców w dążeniu do wprowadzania najwyższych standardów pracy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Arleta Robinson w zarządzie europejskiego stowarzyszenia producentów reklamowych