Artur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz otwierają agencję doradczą Suasio
Wystartowała nowa firma doradcza - Suasio, założona przez Artura Jabłońskiego i Agatę Banaszkiewicz, właścicieli digitalk.

Suasio została wyodrębniona ze struktury agencji marketingowej digitalk, gdzie funkcjonowała dotychczas jako wewnętrzny dział konsultantów marketingu i sprzedaży.
- W digitalk zaczynaliśmy jako firma wyspecjalizowana w reklamach na Facebooku i Instagramie. W kolejnych latach rozszerzaliśmy swoje kompetencje, zwiększaliśmy zespół i dokładaliśmy nowe usługi, by jeszcze lepiej naszym klientom zwiększać sprzedaż i zdobywać leady. W 2022 stworzyliśmy wewnątrz organizacji jeszcze jeden dział - dział Excellence, odpowiedzialny za konsultowanie i doskonalenie projektów oraz procesów wewnętrznych, wdrażanie nowych usług do digitalk, jak również prowadzenie konsultacji marketingowych i biznesowych dla klientów. Dziś, mając w tym zespole konsultantów e-commerce i B2B, marketingu, sprzedaży i procesów, specjalistów od automatyzacji oraz rekrutacji, którzy wspólnie mają na koncie już dziesiątki udanych projektów, z dumą ogłaszamy, że digitalk nie jest już jedną firmą, a grupą firm. Tak powstało Suasio - firma doradcza, wyspecjalizowana w działaniach dla B2B i e-commerce - mówi CEO obu firm, Artur Jabłoński.
Suasio założona przez Artura Jabłońskiego i Agatę Banaszkiewicz
Suasio przejmuje spod szyldu digitalk usługi z zakresu konsultingu. Oferta firmy opiera się na doradztwie oraz konsultacjach marketingowych i sprzedażowych, które dotyczą strategii, analityki czy automatyzacji. Konsultanci Suasio będą również przeprowadzali audyty oraz szkolenia, a także pomogą klientom rozwiązywać problemy związane z wdrożeniem narzędzi czy wykorzystaniem AI. Z kolei wspólnie z działem HR digitalk prowadzić będą również rekrutacje do działów marketingu i sprzedaży w firmach.
Trzon nowej spółki będą stanowili konsultanci z działu excellence digitalk, którzy obok zrekrutowanych konsultantów zostali pierwszym zespołem Suasio.
- Chociaż Suasio jest nową marką na rynku, to tak naprawdę na rynku działamy już ponad półtora roku i mamy na koncie zrealizowanych kilkadziesiąt projektów. Widać to zresztą na naszej stronie internetowej, gdzie już w momencie startu mamy opublikowanych kilkanaście case study z naszej współpracy - mówi Agata Banaszkiewicz, wiceprezes Suasio.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Artur Jabłoński i Agata Banaszkiewicz otwierają agencję doradczą Suasio