Dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce tworzy markę Astara
Bergé Automoción, właściciel MMC Car Poland – generalnego dystrybutora samochodów, części zamiennych i akcesoriów Mitsubishi Motors w Polsce, przedstawia swoją nową markę Astara. Pod nią będzie rozwijać własny ekosystem dystrybucji i mobilności.
Firma Bergé Auto, realizując plan strategiczny, który koncentruje się na kliencie, pracowała od pewnego czasu nad wdrożeniem własnego ekosystemu dystrybucji i mobilności. Zbiega się to z czasem transformacji całej branży i ma stanowić odpowiedź na wyzwania stawiane przez społeczeństwo, dotyczące osiągnięcia zrównoważonej mobilności, lepszej cyfryzacji i większej wydajności energetycznej.
Astara intergruje produkty i usługi transportowe
Astara będzie integrować całą gamę produktów i usług związanych z transportem – takie, jak formy własności lub użytkowania pojazdów, subskrypcje przy współpracy z firmami i klientami indywidualnymi - B2B/B2C oraz nowe kanały dystrybucji, wspierane przez samodzielnie opracowaną platformę cyfrową, która umożliwia interakcję z klientami na różnych etapach ich obsługi.
Astara integruje w ten sposób własne firmy, specjalizujące się w wymienionych rozwiązaniach, wśród których są Trive (platforma zarządzania wynajmem nowych i używanych pojazdów), Cardive (platforma subskrypcji pojazdów dla osób prywatnych), Fleeet (platforma subskrypcji pojazdów dla flot) i BotOn (pojazdy skomunikowane).
Od 1979 roku, kiedy to Bergé y Compañía za sprawą Bergé Automoción rozpoczęła działalność w sektorze motoryzacyjnym, spółka spektakularnie się rozwinęła. Obecnie działa w 14 krajach w Europie i Ameryce Łacińskiej (Hiszpania, Portugalia, Belgia, Niemcy, Holandia, Luksemburg, Polska, Finlandia, Szwecja, Szwajcaria, Chile, Kolumbia, Peru i Argentyna), a wkrótce planuje rozpocząć działalność w Austrii i w Azji Południowo-Wschodniej – na Filipinach.
Astara zajmuje się dystrybucją 29 marek samochodów i zatrudnia bezpośrednio około 2 500 osób. Jej obroty wynoszą blisko 4 miliardy euro, a sprzedaż sięga blisko 200 000 pojazdów rocznie.
Od teraz Astara jest nową marką, która będzie wyznaczać ścieżkę rozwoju dystrybucji i usług transportowych w ramach grupy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Dystrybutor Mitsubishi Motors w Polsce tworzy markę Astara