„Awantura o kasę” wciąż hitem Polsatu. Ile widzów ogląda nowy sezon teleturnieju?
Średnio 799 tys. widzów ogląda w Polsacie nowy sezon „Awantury o kasę” – wynika z danych Nielsena. Najchętniej oglądany odcinek zgromadził przed telewizorem nieco ponad 1 mln widzów.

Kolejna odsłona „Awantury o kasę” wróciła na antenie Polsatu po zimowej przerwie pierwszego marca. Nowe odcinki teleturnieju, podobnie jak w jesiennym sezonie, są emitowane w weekendy o godz. 17.30, począwszy od 1 marca.
Po trzech tygodniach na antenie „Awanturę o kasę” ogląda średnio 799 tys. widzów. To przekłada się na udział Polsatu w telewizyjnym rynku na poziomie 7,77 proc. w grupie ogólnej, 8,34 proc. w grupie 16-49 oraz 7,63 proc. w grupie wiekowej 16-59 – wynika zdanych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Jak dotąd najwięcej widzów, bo 1,02 mln, oglądało czwarty odcinek „Awantury o kasę” wyemitowany w niedziele 9 marca. Tydzień później w sobotę 15 marca teleturniej zgromadził średnio przed ekranami 658 tys. widzów i był to jak dotąd odcinek z najniższą widownią.
Mniej widzów "Awantury o kasę"
Wiosną ub.r. Polsat emitował w tym paśmie serial „Chłopaki do wzięcia” (soboty godz. 17.45) i powtórki programu „Nasz Nowy Dom” (niedziele godz. 17.40). Jesienią br., reaktywowany po 20 latach teleturniej, gromadził średnio po trzech tygodniach emisji 820 tys. widzów.
To przełożyło się na udział Polsatu w telewizyjnym rynku na poziomie 8,70 proc. w grupie wszystkich widzów, 10,41 proc. w grupie wiekowej 16-49 i 9,57 proc. w przedziale 16-59 – według danych Nielsena.
Czytaj także: Cyfrowy Polsat poczuł, co to deflacja. Więcej prądu z wiatru, ale ceny mocno w dół
Teleturniej „Awantura o kasę” był emitowany na antenie Polsatu w latach 2002-2005. Reaktywowany format jest realizowany w nowym studiu przy Wale Miedzeszyńskim w Warszawie. Producentem jest ATM Grupa, gospodarzem Krzysztof Ibisz.
Dołącz do dyskusji: „Awantura o kasę” wciąż hitem Polsatu. Ile widzów ogląda nowy sezon teleturnieju?