Bank Millenium wprowadza tymczasowe blokady kart płatniczych
Bank Millennium udostępnił wszystkim klientom możliwość tymczasowej blokady kart płatniczych. Usługa dostępna jest w aplikacji mobilnej i pozwala na zablokowanie karty na dowolny okres, ale nie dłuższy niż termin jej ważności.

Klienci Millennium mogą blokować samodzielnie każdy rodzaj karty: debetową, kredytową, przedpłaconą, w tym karty główne i dodatkowe.
Blokada działa na wszystkie transakcje z użyciem karty. Po włączeniu usługi nie można płacić kartą w sklepach i innych punktach usługowych, korzystać z płatności zbliżeniowych telefonem kartą wirtualną, płacić za zakupy w internecie przez podanie danych karty (numeru, daty ważności, kodu CVV/CVC). Traci się też możliwość wpłat i wypłat z bankomatu i wpłatomatu przy jej użyciu.
Jak zablokować kartę Millenium
Aby skorzystać z usługi, należy zalogować się do aplikacji, z ekranu głównego wybrać kartę i potwierdzić blokadę jednym kliknięciem. Z poziomu aplikacji blokadę można też zdjąć.
Czas blokady jest ograniczony jedynie terminem ważności karty. W przypadku, kiedy klient zapomni o aktywnej blokadzie, przy próbie dokonania transakcji zablokowaną kartą otrzyma SMS lub powiadomienie w aplikacji mobilnej.
Tymczasowa blokada karty została udostępniona klientom wraz z najnowszą wersją aplikacji mobilnej 4.32.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Bank Millenium wprowadza tymczasowe blokady kart płatniczych