Radosław Kotarski o słonecznikach w spocie konta Profit w Banku Millennium (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa Banku Millennium z udziałem youtubera Radosława Kotarskiego. Promowane w niej jest konto oszczędnościowe Profit.

W spocie Radosław Kotarski opowiada o tym, że słoneczniki odwracają się w stronę słońca, żeby szybciej rosnąć. Porównuje to do promocji na koncie oszczędnościowym Profit, w ramach której nowe środki w wysokości do 100 tys. zł przez 92 dni są oprocentowane na 2,7 proc. w skali roku (a powyżej tej kwoty na 1,1 proc.).
Obecna odsłona promocja potrwa do 16 listopada.
W poprzednich kampaniach Banku Millennium promowano 360° (Radosław Kotarski opowiadał o balonach) i aplikację mobilną (spot pokazywał kifesurferów).
Działania reklamujące Bank Millennium obejmują telewizję (kanały główne i wybrane stacje tematyczne) oraz internet.
Za kreację reklam odpowiada agencja Change Serviceplan, za działania w internecie - Carat Poland, a za planowanie i zakup mediów - Initiative Media Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Radosław Kotarski o słonecznikach w spocie konta Profit w Banku Millennium (wideo)