Banki Spółdzielcze promują się hasłem „Najbliżej ludzi”
Wystartowała kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, promująca walory bankowości spółdzielczej. Za jej przygotowanie i realizacje odpowiadają biuro kreatywne Granatowi oraz Effective Media.

Kampania Banków Spółdzielczych podkreśla zalety bankowości opartej o spółdzielnie, takie jak tradycja, lokalność i działanie bliżej klientów. Działania w ramach akcji zostały podzielone na dwie odsłony. Pierwsza z nich to wizerunkowa kampania telewizyjna i internetowa „Najbliżej ludzi”, która potrwa do 14 października. Druga zaś promuje pożyczki „Wygodny kredyt” i potrwa do 22 grudnia.
Spoty (30-sekundowy oraz 8-sekundowy) „Najbliżej ludzi” emitowane są w stacjach TVP1, TVP2, TVN, Polsat oraz w ich wybranych kanałach tematycznych. Promocję wspiera kampania banerowa w internecie, działania na Facebooku oraz portalu internetowym akcji.
Kampania „Wygodnego Kredytu” prowadzona będzie wokół serwisów zakupowych, biznesowych, informacyjnych oraz porównywarek kredytowych.
Kreację kampanii przygotowało biuro kreatywne Granatowi, media zakupił dom mediowy Effective Media.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Banki Spółdzielcze promują się hasłem „Najbliżej ludzi”