Bankier.pl niebawem w nowej wersji, zmienią się layout i nawigacja
Serwis ekonomiczny Bankier.pl (należący do Bonnier Business Polska) zaczyna wdrażanie swojej nowej odsłony opartej na technologii responsive web design. Zmienią się w nim przede wszystkim layout i nawigacja.
W pierwszej kolejności na Bankier.pl zmieniony zostanie layout stron artykułowych. Nowy wygląd będzie mieć górna część (zniknie belka z polecanymi teksami), a w lewym górnym rogu użytkownik będzie mógł szybko przejść do wybranej sekcji artykułu, a także rozwinąć menu ze wszystkimi sekcjami serwisu. Z kolei pod artykułami będą umieszczane biogramy autorów.
Bankier.pl zamierza mocniej promować autorskie newslettery. - Proces zapisu na wysyłki przygotowywane przez redakcję jest krótszy i możliwy do przeprowadzenia jeszcze z poziomu czytanego artykułu. Żeby dołączyć do grona subskrybentów głównego, porannego newslettera Bankier.pl, nie trzeba już dokonywać rejestracji i zakładać konta użytkownika - zapowiedziała Malwina Wrotniak, redaktor naczelna witryny.

Nowa odsłona Bankier.pl będzie działała w oparciu o technologię responsive web design - serwis sam będzie dostosowywał się do wielkości ekranu, na którym jest przeglądany.
Nie zmieni się układ działów witryny, oparty na głównych sekcjach Rynki, Twoje Finanse, Biznes i Forum.
Obecna odsłona Bankier.pl działa od 2014 roku. - Sześć lat to szmat czasu w internetowej czasoprzestrzeni. W tym czasie zmieniały się Państwa przyzwyczajenia w zakresie konsumpcji informacji w sieci (m.in. patrz wzrost udziału mobile), zmieniała się też nasza oferta (nowe formaty redakcyjne, kolejne newslettery itd.). Dlatego najwyższy czas na zmiany - podkreśliła Malwina Wrotniak.
- Nowy layout i techniczne usprawnienia mają poprawić wygodę korzystania z serwisu przez jego użytkowników, a redakcji dać szansę na efektywniejsze prezentowanie treści - zaznaczyła.
Według badania Gemius/PBI w marcu br. Bankier.pl zanotował 3,89 mln użytkowników i 85,81 mln odsłon.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Bankier.pl niebawem w nowej wersji, zmienią się layout i nawigacja