Bankier.pl z Maciejem Klepackim, Natalią Zimowską i 24.pl
Maciej Klepacki objął funkcję dyrektora zarządzającego, a Natalia Zimowska - dyrektora sprzedaży w Bankier.pl (Grupa Allegro). Do wyników Grupy Bankier.pl będzie doliczany ruch z uruchomionego na początku lipca przez GG Network serwisu 24.pl.
Maciej Klepacki przez ostatnie 4 lata był dyrektorem ds. marketingu i relacji inwestorskich w ATM, a w ostatnich 2 latach pełnił też funkcję członka rady nadzorczej w mPay. Wcześniej pracował już w Bankier.pl - w latach 2006-2009 jako dyrektor ds. marketingu i PR, a później jako członek zarządu odpowiadający za marketing i komunikację zewnętrzną.
Obecnie na stanowisku dyrektora zarządzającego Bankier.pl Klepacki zastąpił Monikę Owczarczyk, która odeszła z Grupy Allegro. - Maciej Klepacki rozumie istotę branży internetowej i dał się poznać jako skuteczny manager - przekonuje Tomasz Jażdżyński, dyrektor zarządzający segmentu media i komunikacja w Grupie Allegro. - Wierzę, że wraz nowym dyrektorem sprzedaży w krótkim czasie wprowadzi Grupę Bankier.pl na ścieżkę szybkiego wzrostu, a w dalszej perspektywie firma znów stanie się liderem innowacji wśród mediów internetowych o tematyce biznesowej i finansowej - dodaje.
Funkcję dyrektora sprzedaży Bankier.pl objęła Natalia Zimowska, zastępując odchodzącego z Grupy Allegro Mariusza Siemka. Zimowska zajmowała już to stanowisko w serwisie, pracując w nim w latach 2004-2009. Ostatnio była związana z departamentem zarządzania sprzedażą bankowości detalicznej Raiffeisen Bank Polska oraz działem e-commerce Interia.pl.
Już od kwietnia br. wszystkie strony Grupy Bankier.pl (Bankier.pl, Pit.pl, Vat.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl, Twoja-Firma.pl) są częścią segmentu media i komunikacja w ramach Grupy Allegro, w skład którego wchodzą również inne serwisy nie związane stricte z podstawową działalnością e-commerce grupy, takie jak komunikator GG czy Wykop.pl. Obecnie do Grupy Bankier.pl dołącza zarządzany dotychczas przez GG Network serwis 24.pl, powstały na początku lipca br. z połączenia Gadu-Gadu.pl i Ochyachy.pl (więcej na ten temat).
- Domena 24.pl w połączeniu z potencjałem istniejącym w firmie daje możliwość rozszerzenia i modyfikacji aktualnego profilu serwisu, który pozwoli nam dotrzeć również do bardziej masowego odbiorcy - zapowiada Maciej Klepacki.
W czerwcu br. strony Grupy Allegro z kategorii media i komunikacja zanotowały 5,43 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne dane).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Bankier.pl z Maciejem Klepackim, Natalią Zimowską i 24.pl